"לא ירתיעו אותי"

התנכלויות והטרדות לישראל קלרמן הנאבק לסגירת חנות חזיר

סגן ראש העיר ירושלים, ישראל קלרמן הנאבק לסגירת חנות לממכר בשר דבר אחר, החל לקבל מאות מיילים והודעות מטרידות בשעות לילה מאוחרות מפעילים אנטי דתיים (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: אולפן כיכר)

פעילים אנטי דתיים מתנכלים ומטרידים בימים האחרונים את סגן ראש עיריית ירושלים ישראל קלרמן, בעקבות הפרסום על מאבקו לשלילת רישיון עסק מחנות לממכר בשר פיגולים וטריפות בשוק מחנה יהודה בירושלים.

ראשיתה של הפרשה בפרסום ב'ידיעות ירושלים' לפיו קלרמן בתמיכת חברי מועצה דתיים וחרדים פועל לשלול רשיון עסק מאיטליז בשוק מחנה יהודה שהחל למכור בשר דבר אחר: "קשה לחשוב שבעיר ירושלים תהיה חנות לממכר בשר פיגולים וטרפות, ובפרט כשמדובר בחנות שנמצאת בסמוך לריכוז חרדי גדול", אמר קלרמן.

"חוק העזר העירוני אוסר את המכירה בכל רחבי העיר, ואני באופן אישי אדאג שהדבר הזה ייאכף על ידי העירייה".

קלרמן הבטיח כי "בירושלים לא יימכר חס וחלילה בשר חזיר. זה נוגד באופן מובהק את הסטטוס קוו, ואם נצטרך - אגף רישוי עסקים בעירייה ישלול לחנות המדוברת את רשיון העסק ואפילו יוציא לו צו סגירה".

לאור הפרסום החל סגן ראש העיר לקבל מאות מיילים והודעות מטרידות בשעות לילה מאוחרות. על פי ההערכה מאחורי ההטרדות עומדים פעילים אנטי דתיים, המבקשים לפגוע בסטטוס קוו ובמרקם החיים הייחודי של ירושלים.

קלרמו מבהיר בשיחה עם 'כיכר השבת': "איומים מכל סוג שהוא לא ירתיעו אותנו. ירושלים היא פלטרין של מלך ואני יעשה שימוש בכל הכלים העומדים לרשותי כסגן ראש העיר, על מנת להביא לסגירת העסק שפועל בניגוד לחוק ופוגע ברגשותיו של הציבור החרדי הדתי ושל רוב תושבי ירושלים שהם אנשים מסורתיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר