ועדת הבחירות

אברכים מתלוננים: שכחו אותנו בגלל הטלפון הכשר

וועדת הבחירות של מחוז דן שלחה הודעות לכל מי שעבד בבחירות באחרונות כי הוא מוזמן לראיון עבודה בשבוע הבא, אך אברכים בני ברקים טוענים כי לא קיבלו את ההודעה (בארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

וועדת הבחירות במחוז דן - צפון שלחו הודעות טקסט, לעובדים שעבדו בבחירות האחרונות - לפני מספר חודשים, בהודעה נאמר כי באם הם מעוניינים לעבוד גם בבחירות הקרובות לכנסת ה-22, הם מוזמנים לראיון בתחילת שבוע הבא. אלא שהאברכים שברשותם יש רק טלפון כשר - לא קיבלו את ההודעה המדוברת.

שמואל, אברך מבני ברק, מספר ל'כיכר השבת': "הבוקר, לאחר מוסף של ראש חודש, ניגש אלי בבית כנסת חבר וועדת קלפי שהיה יחד איתי באחת מן הקלפיות בבני ברק ושואל אותי אם גם אני קיבלתי את ההודעה מוועדת הבחירות? לא הבנתי על מה הוא מדבר, לא קיבלתי שום הודעה. ואז הוא הראה לי שהוא קיבל הודעה במכשיר הטלפון שלו וכמוהו כל חבריו שאין להם טלפון כשר".

"הייתי בהלם, הכסף הזה זו הפרנסה שלנו, ואם לא הייתי שומע מהבחור במקרה את הסיפור, יכול להיות שלא הייתי כלל יודע מזה והייתי מפספס את הרישום", הוא מספר.

אחד האברכים ששימש כמזכיר קלפי בבחירות האחרונות אומר ל'כיכר השבת': "אני פשוט בהלם, למה שאני אהיה מופלה לעומת חבריי הבני ברקים שמחזיקים בטלפון הכשר? כמוני יש עוד עשרות אברכים שפשוט התעלמו מהם, ולא עדכנו אותם על קביעת הראיונות בשבוע הבא".

מוועדת הבחירות המרכזית נמסר בתגובה: "ההודעה מהוועדה האזורית דן נשלחה ב"הודעה" (SMS) לאנשים שהועסקו בוועדה בבחירות לכנסת ה-21. לקבוצת אנשי בני ברק שאין להם טלפונים שבאמצעותם הם קולטים "הודעות", תישלח היום, (יום ה) או מחר (יום ו') אותה הודעה באמצעות דואר אלקטרוני (email)."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר