בשל המפגינים

בני גנץ "השתפן" ולא הגיע למאפיית ויז'ניץ

המועמד לראשות הממשלה מטעם 'כחול לבן' היה אמור להגיע אמש לביקור מתוקשר במאפיית החלות הבני ברקית, אך מפגינים חרדים שחיכו לו במקום הביאו לביטול ההגעה (פוליטי)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
המפגינים ליד ויז'ניץ (צילום: ללא קרדיט, באדיבות המצלם)

יו"ר מפלגת 'כחול לבן' והמועמד מטעמה לראשות הממשלה, בני גנץ, הגיע אמש (חמישי), יחד עם חברי מפלגתו - ח"כ יזהר שי וח"כ יועז הנדל, לסיור בעיר התורה והחסידות בני ברק. גנץ הגיע ל"צ'ולנטיית" ליל שישי וסייר בגמ"ח "חברים לרפואה".

אלא שלקראת חצות, גנץ היה אמור להגיע עם אנשיו לביקור מתוקשר במאפיית ויזניץ' בליווי תקשורת שהוזמנה מבעוד מועד, אך ברגע האחרון ביטל את הגעתו למקום, בכדי להימנע מתקרית מול פעילי ליכוד חרדים בראשות יעקב וידר שהתאספו בכניסה למאפיה המיתולוגית וקראו קריאות בגנות השמאל, "כחול לבן" ויאיר לפיד ואף הניפו שלטי תמיכה בראש הממשלה בנימין נתניהו.

הביקור של גנץ בבני ברק סבל מקשיים רבים עוד קודם לכן. אמש, נחשף ב'כיכר השבת', כי אנשי לשכתו של גנץ פנו לראש ישיבה מוכר המתגורר בעיר, המשמש גם כחבר מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה', בניסיון לתאם ביקור במעונו במסגרת הסיור המיוחד - ונענו בסירוב.

גנץ אוכל טשולנט אמש

"אדם שחבר במפלגה עם יאיר לפיד שמסית נגד חרדים - לא יכול להגיע לבתי רבנים ולבקש תמיכה", אמר גורם המעורה בפרטים בשיחה עם 'כיכר השבת'.

לדבריו, "המפלגות החרדיות הודיעו שיתמכו בבנימין נתניהו להרכבת הממשלה הבאה, כך שלא מובן למה גנץ מנסה לחזר אחר תמיכת רבנים במגזר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר