"נדרשת ערנות"

חיידק אלים בתלמוד תורה באופקים: עשרות ילדים בסיכון 

בחיידר באופקים בו לומדים כ-250 ילדים, אובחן אחד הילדים כנושא חיידק אלים 'מנינגוקוק' מסוג B ואושפז. ילדי כיתתו חוסנו וקיבלו טיפול אנטיביוטי, אחר יתר ילדי הת"ת מתבצע מעקב שוטף (חרדים)

יענקי כץ | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

דאגה באופקים: ביום שישי שעבר, ערב שבת פרשת נח, אובחן ילד חרדי מתלמוד תורה 'דרכי יעקב - יסדת עוז' באופקים, כנושא חיידק אלים - 'מנינגוקוק' מסוג B.

הילד אושפז בבית החולים 'סורוקה' בבאר שבע, ומיד לאחר אשפוזו קיבלו מנהלי התלמוד-תורה הודעה לפיה כל מי שבא עם הילד במגע וכן כל חברי כיתתו - צריכים לקבל טיפול אנטיביוטי מונע.

ילדי כיתה ד' בה לומד הילד קיבלו הנחיה להתחסן ולקבל אנטיביוטיקה לטיפול מונע, שאר ילדי הת"ת נקראו לדווח מיידית בכל מקרה של פריחה בגופם.

יצוין כי בתלמוד תורה "דרכי יעקב - יסדת עוז" לומדים כ-250 ילדים, כך שנדרש מעקב נרחב אחר הילדים.

ל'כיכר השבת' נודע כי ביום שישי שעבר, זוג צעיר עם שני ילדים שעשו את דרכם מבני ברק לאופקים כדי לשהות בשבת קודש במחיצת הוריהם, חזרו בהוראת משרד הבריאות לבני ברק, משום שאחד מילדי משפחת ההורים הוא תלמיד כיתה ד' שנזקק לחיסון ועלה החשש כי הוא עלול להדביק את האחיינים שלו.

בשעה 4:18 הם הגיעו בחזרה לבני ברק והתושבים בשכונת קרית הרצוג התגייסו כדי לדאוג להם לצרכי השבת.

יצוין כי במהלך השבוע נודע על ילדים נוספים באופקים שנדבקו ואושפזו ובעקבות כך ילדי התלמוד-תורה קיבלו הודעה מוקלטת להיות עירניים.

אמא של אחד התלמידים אומרת בשיחה עם 'כיכר השבת' כי "אין פאניקה אבל יש ערנות, כנדרש. הילדים בכיתה ד' חוסנו כולם וכל השאר שמים לב. אין פחד ובהלה יש כן חשש מסויים ולכן שמים לב להודעות בתא הקולי של התלמוד תורה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר