רדיפה מכוונת?

מנהלי הישיבות מוטרדים: הביקורות לא נגמרות

בחודשים האחרונים משרדי הממשלה והרשויות השונות הגבירו את הביקורות על מוסדות התורה. לדברי מנהלי ישיבות, "מילא בנושאי בטיחות, אבל זה נראה שפשוט מחפשים אותנו" (ארץ)

יענקי כץ | כיכר השבת |
בחורי ישיבה. אילוסטרציה, למצולמים אין קשר לכתבה (צילום: אהרן קרון, פלאש 90)

בחודשים האחרונים משרדי הממשלה והרשויות השונות החמירו והגבירו כלל הביקורות על מוסדות התורה, כך קובלים מנהלי ישיבות בשיחה עם 'כיכר השבת'.

לדברי המנהלים, מלבד הביקורת מטעם משרד החינוך - שגם היא הוחמרה אך לה כבר הורגלו, הרי שבחודשים האחרונים נערכות עוד ועוד ביקורות, של משרדים ורשויות.

מדובר, למשל, בביקורת של משרד הבריאות במטבחי הישיבות או בביקורת שנערכה אתמול (שלישי) בבני ברק כאשר פקחי רשות ההגירה והאכיפה חיפשו בישיבות עובדים זרים.

הפקחים, כך לפי עדויות, עברו בין כל המטבחים והמחסנים של הישיבות וכן התעניינו אצל התלמידים האם יש בישיבה עובדים זרים הלנים בפנימיה.

מנהלה של ישיבה בבני ברק, טוען בשיחה עם 'כיכר השבת' כי "מדובר בתופעה חדשה שבודקים בציציות את הישיבות הקדושות, אנחנו לא מספיקים לסיים עם ביקורת אחת ומגיעים פקחים מסוג חדש".

לדבריו, "מילא נושא בטיחות, אני לא מדבר כי זו באמת סכנה וטוב שהתחילו לשים לב, אבל ללכת על קוצו של יו"ד בנושאים של משרד החינוך או ההגירה זה משהו חדש, בקבוצת מנהלים דיברו כי אין שום מרגוע לראשי הישיבות, פשוט מחפשים אותם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר