נס מעל הטבע

הגאון רבי שמעון אליטוב משחזר את הנס האישי

"רק נפלתי, אישתי צעקה 'אחות' והיא יצאה מהבית שממול"; הגאון רבי שמעון אליטוב, חבר מועצת הרבנות הראשית, משחזר בשיחה עם ישי כהן את הנס האישי שלו • צפו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

עשרה חודשים אחרי שהתמוטט בביתו והרופאים כמעט ולא נתנו לו סיכויים, הגאון רבי שמעון אליטוב, חבר מועצת הרבנות הראשית, חזר השבוע להגיש את פינת 'כיכר לשבת'. דקות לאחר הצילום התיישב ישי כהן לשיחה קצרה ומרגשת עם הגר"ש אליטוב.

תמלול השיחה:

איך הרב מרגיש היום?

"אני רואה אותך ונעשה לי טוב".

הרב זוכר את היום שזה קרה לו פה בחדר?

"לא, איך אני זוכר? נפלתי ואחר כך הכניסו אותי לבית חולים, חודש לא ידעתי כלום מהחיים שלי, לא ידעתי מהחיים שלי כלום. ואז העבירו אותי לבית הדר. אבל שוב, שם בבית החולים שהייתי חודש שלם, היה זה מעל הטבע, לא הכרתי בעצמי. בכך אני מודה לה' שהביא אותי למצב הזה, פה אני יושב כאן ומביא את דבר ה' לאלפים ולרבבות ששומעים אותי".

במה זכה הרב שיש לו נס כזה גדול?

"אתה צודק, בבית הדר יש שם שתי קומות. קומה ראשונה של אלו שהספיקו מיד לקשר בין הראש למוח והלב פעל לספק את החמצן. קומה שנייה - 300, והם קשורים למערכת של המשותקים, נפלו ברחוב, באוטובוס. עד שהגיע אליהם העזרה, הפסידו את הפעלת המערכת...

"אצלי רק נפלתי, אשתי צעקה 'אחות' והיא יצאה מהבית שממול, נכנסה לכאן ופעלה בכל המרץ. הרופא בא ואמר לי 'היא הצילה אותך'".

למה הרב זכה לנס הזה?

"בגלל השומעים ששומעים כל כך הרבה ומתעוררים, אז אני זוכה מאת הקב"ה לזכות את הרבים אז הבוא נותן לנו כוחות מיוחדים. אני גם מדבר ברדיו 'קול חי', כל שבוע. אני מודה לה', המון מתעוררים, זיכוי הרבים. גם אתה, אתה זוכה לכוחות הודות לזיכוי הרבים, זו פעולה עצומה לזכות את הרבים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר