התפשטות ה'קורונה'

נדבק ראשון בישיבת פוניבז': חשש שהדביק עשרות נוספים

תלמיד פוניבז' של פלג 'המחבלים', החברותא של הגר"א דויטש - נדבק בנגיף ה'קורונה', בעקבותיו - בחורים רבים - נאלצו להיכנס לבידוד. בנוסף, שני זוגות של חתן וכלה נאלצו להיכנס לבידוד (חדשות)

יענקי כץ | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ז באדר תש"פ | 23.03.20
היכל פוניבז' (צילום: באדיבות המצלם)

נגיף ה'קורונה' - גם בפוניבז': תלמיד ישיבת פוניבז', בשנות השלושים לחייו, הנחשב לאחד מבחירי הישיבה - נדבק בנגיף ה'קורונה', כך נודע ל"כיכר השבת".

המדובר בבחור המשמש אף כחברותא של הגאון רבי אשר הכהן דויטש, מראשי ישיבת פוניבז' של פלג 'המחבלים', שכנראה לא צריך להיכנס לבידוד שכן בחודש האחרון הם לא למדו יחד.

יצוין כי לפי הידוע עד כה, זהו הבחור הראשון בישיבת פוניבז' שנדבק בנגיף וכעת עולה החשש כי הדביק עשרות מחבריו.

הזמר שימח את החתן ממרפסת ביתו • צפו (צילום: ללא קרדיט)

הבחורים הלנים בפנימיית צפון בישיבה, בה לן הבחור שחלה, קיבלו הודעה להיכנס לבידוד, כמו כן בחורים שהשתתפו עמו בחתונה שנערכה בימים האחרונים נקראו גם הם להיכנס לבידוד, בתוכם החתן והכלה בתוך ימי השבע ברכות שלהם.

יצויין כי ב'פלג המחבלים' המשיכו בלימוד בבית המדרש כרגיל, בעוד בישיבת פוניבז' שבראשות הגר"ג אדלשטיין, זמן החורף הסתיים בשבוע שעבר בעקבות סכנת הנגיף.

בתוך כך, חתן וכלה נוספים ממשפחה מוכרת בבני ברק שהתחתנו בימים העאחרונים נאלצו להיכנס לבידוד לאחר שהתברר שהסבתא נדבקה בנגיף המסוכן, משמעות הדבר הוא ביטול שמחות השבע ברכות שתוכננו לבני הזוג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר