חוזרים לשגרה

נתניהו: להחזיר בהדרגה את השווקים הפתוחים

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים דיון בראשותו עם יושבי ראש ועדי השווקים על מנת לגבש מתווה לחזרה הדרגתית של השווקים • נתניהו הורה לפעול לפתיחת השווקים (אקטואליה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
שוטרים סוגרים את שוק מחנה יהודה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים היום (שני) דיון בראשותו עם יושבי ראש ועדי השווקים על מנת לגבש מתווה לחזרה הדרגתית של השווקים לפעילות.

בסיום הדיון סוכם כי משרד ראש הממשלה בשיתוף משרד הכלכלה, משרד הבריאות, המל"ל ונציגי ועדי השווקים יגבשו מתווה לחזרה של השווקים לפעילות בכפוף לוויסות הכניסה למתחמים ושמירה על כללי הריחוק החברתי לפי כללי ה'תו הסגול'.

בדיון השתתפו גם שר הכלכלה, ראש עיריית ירושלים, ראש סגל רה"מ, ר' המל"ל, מנכ"ל משרד רה"מ, מנכ"ל משרד הבריאות, מנכ"ל משרד האוצר וגורמים נוספים.

כזכור, אתמול הודיע ראש עיריית ירושלים משה ליאון כי הוא תומך בפתיחת שוק מחנה יהודה: "אני תומך בסוחרים ומחזק את ידם. בשבועות האחרונים אני פועל רבות למען פתיחתו שוק מחנה יהודה וסבור כי אין סיבה שמתחמים אחרים יפתחו והשוק לא.

"הגשתי תכנית מסודרת לפתיחת השוק והצעתי יותר מפעם אחת שהעירייה תיקח אחריות בשוק על השמירה על הנחיות משרד הבריאות. אני מקווה שהממשלה תאשר בהקדם את פתיחתו שם השוק שמהווה מקור פרנסה למאות משפחות ירושלמיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר