"גורם רפיון"

ראשי הישיבות הספרדיות: לא נביא בחורים עד כ' תמוז

בכינוס שהתקיים אמש לאחר חצות, חתמו ראשי ה'ישיבות הקטנות' - הספרדיות על מכתב התחייבות, כי הם לא ישלחו בחורים לראיונות או מבחני קבלה ב'ישיבות גדולות' (אקטואלי)

(צילום: באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

בכנס של ראשי הישיבות הקטנות הספרדיות, שנערך אמש (חמישי), בשעת ליל מאוחרת, התחייבו ראש הישיבות, כי לא ייתנו לבחורים ללכת לראיונות ולמבחנים בישיבות הגדולות עד לכ' תמוז.

כבר שנים ארוכות, והשנה בפרט בשל הקורונה, ראשי הישיבות הקטנות מודאגים מכך, שבחורי הישיבות הקטנות מתקבלים לישיבה גדולה, זמן רב לפני סוף הלימודים, מה שגורם לרפיון גדול לבחורים.

השנה, החליטו ראש הישיבות לעשות לכך סוף, ואמש התכנסו ברחוב הירש 5 בני ברק וחתמו על מכתב ברור, כי הם לא ישלחו בחורים לראיונות לפני כ' בתמוז.

מכתב ראשי הישיבות

ראשי הישיבות ציינו בפגישתם, כי השנה זה 'קריטי', מכיוון שהבחורים חוו ירידה גדולה ברוחניות במהלך הקורונה, ולכן חייבים להחזיק אותם בישיבה, "עד הרגע האחרון", כלשונם.

הגאון רבי שלמה רביבו, לו ישיבה קטנה וגדולה באשדוד, אמר בכינוס, שחייבים לשמור על זה בתוקף, כי הבחורים יוצאים לפגרה ואז נכנסים לישיבה גדולה בצורה לא בריאה ולא טובה.

ל'כיכר השבת' נודע, כי המהלך נעשה בעקבות 'רשמים', שניסו לעבור על הוראות ולשכנע בחורים להמרות את ההוראה, לכן, ראשי הישיבות החליטו להתכנס שוב ולתת להחלטה משנה תוקף.

כינוס עבר של ראשי ישבות ספרדיים (צילום: שלומי כהן)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר