דאגה ותפילות

עשרה ימי אשפוז: ח"כ משה גפני טרם שוחרר מבית החולים

מורדם ומונשם או דלקת ריאות חריפה? גל שמועות שוטף את הרשת באשר למצבו של ח"כ משה גפני, שמאושפז זה 11 יום בבית החולים. מקורביו ל'כיכר': "מצבו הולך ומשתפר" (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ח"כ משה גפני, לפני שבועיים (צילום: דוברות הכנסת – עדינה ולמן.)

דאגה גדולה נרשמה בימים האחרונים במערכת הפוליטית, וזו החרדית - בפרט, בשל אשפוזו של יו"ר 'דגל התורה' ויו"ר וועדת הכספים ח"כ משה גפני בבית החולים 'מעייני הישועה'.

גפני, בן ה-68, אושפז במוצאי השבת שעברה, לפני כשבוע וחצי, בבית החולים בבני ברק, לשם הגיע בחשאיות על מנת לעבור צנתור מידי שנועד לייצב את מצב ליבו.

ביום ראשון נמסר מלשכתו כי "בחסדי שמיים הטיפול עבר בהצלחה והוא מרגיש כעת מצוין. ח"כ הרב גפני ישאר למנוחה למספר ימים".

לאחר כיממה, עבר ח"כ גפני צנתור נוסף, כעין השלמה לצנתור הראשון שנעשה. לרוב, צנתור בלב מביא לשחרור המטופל כעבור זמן קצר, אך ח"כ גפני נשאר לאשפוז בבית החולים, זה היום ה-11.

הלילה (רביעי) צצו דיווחים שונים ושמועות על החמרה במצבו, כאשר חלקם טענו כי חבר הכנסת גפני מאושפז כשהוא מורדם ומונשם אחרים הפיצו כי הוא סובל מדלקת ריאות חריפה.

לפי שעה, כלל הדיווחים על מצבו הקשה או החמרה במצבו - הוכחשו על ידי מקורביו ואנשי לשכתו.

מקורביו מסרו ל'כיכר השבת' כי מצבו הולך ומשתפר וסיכויים גבוהים כי עד מחר, יום חמישי ישוחרר לביתו, כאשר מחר צפויה להתקיים חתונת נכדתו הראשונה של ח"כ גפני, באופן דיסקרטי ומצומצם בשל מגבלות הקורונה, ובני המשפחה מקווים כי ח"כ גפני יוכל להשתתף בשמחה.

נציין כי משפחתו של ח"כ גפני צמודה למיטתו, ומקבלת את הפניות של הגורמים הפוליטיים והרבנים המתקשרים להתעניין בשלומו. לאחר הצנתור פנו רבים להתעניין במצבו, בהם ראש הממשלה, שרים וחברי כנסת רבים שמסרו איחולי בריאות ואריכות ימים.

ל'כיכר השבת' נודע כי אף ברכתו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי הועברה לחבר הכנסת הליטאי.

שמו לתפילה: משה רפאל בן חוה ברכה לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.

מבית החולים 'מעייני הישועה' עדיין לא התקבלה תגובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר