ביקור מרגש

צפו: הראשון לציון ביקר בבית חבר ה'מועצת' הגר"ש אליטוב

הראשון לציון, הגאון רבי יצחק יוסף, ביקר במעונו של הגאון רבי שמעון אליטוב, חבר מועצת הרבנות הראשית, לרגל שמחת אירוסי נכדו, בן לבנו יוסי אליטוב, עורך עיתון 'משפחה' (חרדים)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: אורן בן חקון)

הראשון לציון והרב הראשי, הגאון רבי יצחק יוסף, הגיע אמש (שלישי) למעונו של הגאון רבי שמעון אליטוב, חבר מועצת הרבנות הראשית לישראל ומראשי רבני חב״ד, כדי לברכו לרגל שידוכי נכדו, הבחור מנחם מענדל אליטוב, מחשובי תלמידי ישיבת 'תורת אמת' בירושלים, בן לבנו יוסי אליטוב, עורך העיתון החרדי 'משפחה', עם הכלה בת הרה"ג רבי יהונתן גוטמן, ראש ישיבת 'שפע מקור חיים' בירושלים.

בפתח הביקור בירך הראשון לציון את הגר"ש אליטוב ואיחל לו 'מזל טוב' לרגל השמחה הגדולה, ובירכו שיזכה להאריך ימים על ממלכתו ולרוות נחת דקדושה מכל צאצאיו.

לאחר מכן שוחחו הרבנים שעה ארוכה על סוגיות שעומדות על הפרק. במרכז השיחה עמדה החרדה הגדולה על עתיד עולם הרבנות בישראל, מכניסתם של ארגוני הרפורמים שמנסים בכל דרך לקבל הכרה ולשלוט בחברה הישראלית, תוך קעקוע כל יסודות התורה וההלכה.

הגר"ש אליטוב דיבר בכאב גדול וסיפר על המאבק העיקש שכבר מתנהל היום בגולה - בקהילות היהודיות בארגנטינה, שרבניהם נלחמים נואשות כדי לבלום את מגפת ההתבוללות שאחראים לה גורמים רפורמים.

לדבריו: "תחזקנה ידי הראשון לציון שעומד בפרץ ונלחם ללא חת ובלי מורא נגדם. לצערנו, בנחמדות ובחיוכים, לא נוכל לשמור על כרם ישראל, במערכה זו. כאן צריך ללכת בתקיפות, בלי פשרות וללא כל עיגולי פינות וחישובים פוליטיים".

הגר"י יוסף, הודה על דברי החיזוק והתמיכה ואמר כי הוא מייחל "שלפחות יהודי שומרי מצוות שנושאים בתפקידים אחראים במדינה, יבינו שאני נלחם כאן את מלחמת העם היהודי לדורותיו. לא עת לחשות, כל יהודי שאיכפת לו מעתיד עם ישראל, חייב להירתם ולבוא לעזרת ה' בגיבורים".

הראשון לציון הוסיף וציין את שלוחי חב"ד הפזורים בכל רחבי הגלובוס: "יש לחב"ד תרומה מכרעת בכך שמאות קהילות ישראל בתפוצות לא נפלו בידיהם של הרפורמים. וזו רק הוכחה עד כמה אפשר להציל, כי מעט מהאור דוחה הרבה מן החושך. ולפעמים שליח אחד מסור לשליחותו, יכול לחולל גדולות ונצורות".

לסיום התקיים מעמד 'לחיים' בהשתתפות החתן והמחותנים, הרב גוטמן ויוסי אליטוב. כאשר הראשון לציון מעלה זכרונות מרתקים מחנוכת הבית של ישיבת 'תורת אמת', לפני יובל שנים. ולקראת פרידה בירך את החתן, שיזכה לאחוז בדרך אבותיו ולהתעלות במסורת חסידי חב"ד ושיזכה להעמיד בית מפואר על אדני התורה והחסידות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר