אימה בירושלים

מפחיד: ערבי פרץ לבית והתעמת עם חרדית

ערבי ממזרח ירושלים פרץ לבית משפחה חרדית בשכונת רוממה, שם התעמת עם אישה ואף ריסס עליה גז מדמיע, לפני שנמלט מהמקום עם תיקה. אחרי מצוד, נעצר הערבי (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

רגעים מפחידים במיוחד עברו הבוקר (חמישי), על אישה חרדית המתגוררת בשכונת רוממה בירושלים, כאשר הבחינה לפתע בפורץ בתוך בית המשפחה.

הפורץ, ערבי המתגורר במזרח העיר, התעמת עם האישה שזיהתה אותו. הוא אף ריסס עליה גז מדמיע לפני שנמלט מהמקום אחרי שגנב ממנה תיק.

האישה מיהרה לחייג למשטרה. מיד עם קבלת הדיווח החלו כוחות משטרה הפרוסים בירושלים לבצע פעולות איתור, בסיומם נעצר החשוד באזור רמת רחל על ידי כוחות יס"מ שפעלו למציאתו.

כחלק מפעילות כנגד עברייני רכוש אותה מבצעת יחידת יס"מ נפתח אירוע חריג במוקד, הצוות הגיב ע"פ הדיווחים ברשת הקשר עד לאיתור החשוד.

יחד עם החשוד, נתפס גם הרכוש הגנוב. השוטרים עצרו את הצעיר הערבי, בשנות העשרים לחייו, והוא נלקח לחקירה.

"שוטרי משטרת ישראל ממשיכים כל העת לפעול בפריסה רחבה בירושלים במטרה לתת מענה מהיר, נחוש ומקצועי לכל דיווח המתקבל במשטרה. זאת למען כלל התושבים שומרי החוק המנהלים את שיגרת חייהם", נמסר מדוברות המשטרה.

ביס"מ ירושלים אומרים ל'כיכר השבת': "נפעל בהתאם למדיניות המחוז למעצר כל חשוד בפלילי על מנת לשפר את תחושת הביטחון של האזרחים בעיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר