עם סיר בידו

בחתונה אסורה: ניסה להימלט מהחלון, ונתפס

שתי חתונות שנערכו בירושלים, אחת מהן בשכונת גבעת שאול, פוזרו תוך מתן קנסות בידי המשטרה. עובד בקייטרינג עוכב, בעודו מנסה להימלט עם סיר בידו דרך החלון. צפו (חרדים)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

צוות שיטור עירוני איתר חתונה חרדית בהשתתפות עשרות רבות של חוגגים לצלילי מוסיקה רועשת, צלם ושירותי קייטרינג, בניגוד להנחיות, ורשם קנס כספי לאחד העובדים שנתפס בעודו מנסה להימלט.

האירוע התרחש בצהרי היום, בשכונת גבעת שאול בירושלים, "בניגוד להנחיות איסור ההתקהלות בשל התפשטות נגיף הקורונה", כדברי המשטרה.

עם כניסתם של השוטרים והפקחים למקום, החלו חלק מהאורחים לעזוב ולפנות לדרכם, כפי שניסה גם לעשות עובד הקייטרינג שנראה מנסה לצאת מחלון המבנה כשסיר בידו, אך כאמור עוכב ונקנס ב-5,000 שקל.

"האורחים ניאותו להתפזר בסיום ברכת המזון", תיאור לאחר מכן במשטרת המחוז, "וכך ההתקהלות פוזרה".

באותה העת, מעברה השני של העיר, איתרה המשטרה בקיבוץ רמת רחל חתונה רבת משתתפים שנערכה במקום בניגוד להנחיות, עם עשרות מתקהלים, והורתה על פיזורם תוך מתן קנס לבעל המקום.

בביקורת חוזרת שערכה המשטרה, זמן קצר לאחר מכן, נמצא כי חלק מהאורחים שב על עקבותיו, בניגוד למסוכם, וכנגד כמה מהם נרשמו דו"חות בגין סירוב להוראת שוטר לפיזור התקהלות.

מדוברות המשטרה נמסר, כי היא "תמשיך לפעול, יחד עם יתר גורמי האכיפה, לבלימת התפשטות הנגיף, במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו. המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי למאבק בהתפשטות הנגיף".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר