בתנאים מגבילים

מודיעין עילית: דחף שוטרת והורחק מהעיר

בעקבות חתונה מעורבת במודיעין עילית נערכה במקום הפגנה. כוחות משטרה שהוזעקו למקום פיזרו את ההפגנה ועצרו חשוד, לאחר שלטענת המשטרה דחף שוטרת (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

אתמול בשעות הערב (חמישי), התקיימה חתונה מעורבת במודיעין עילית. האירוע הפריע לכמה תושבים באזור שהגיעו להפגין שם. כוחות משטרה שהוזעקו למקום פיזרו את ההפגנה ועצרו חשוד אחד. הבוקר הוא הובא לבית משפט והמשטרה ביקשה להאריך את מעצרו ב-4 ימים.

במהלך הדיון אמר נציג המשטרה: "אתמול הגיע המשיב במטרה למחות על חתונה מעורבת במודיעין עילית, מה שלא תואם לדיירים באזור. היה בהתקהלות אסורה נוכח הקורונה וללא מסכה. הגיעה שוטרת סיור וביקשה ממנו מספר פעמים לעטות מסכה ולפזר את ההפגנה. בתגובה הגיע המשיב לפניה של השוטרת וצעק לה כל מיני מילים לא מכבדות כגון שיקצה. היא ביקשה שיתרחק אך הוא דחף אותה. היא אמרה לו שהוא דוחף שוטרת במדים, אך הוא דחף שוב וקיבל אזהרה שייעצר אם ימשיך ודחף פעם שלישית, כמי שמבקש את מעצרו על אף שהוזהר".

עורך דינו רועי פוליטי טען בדיון: "העצור ללא עבר פלילי הגיע עם אחרים למחות על מה שלא נראה להם. לא מדובר בהתקהלות אסורה, אלא התקהלות קורונה. אני לא בטוח כמה אנשים מותר להם להתקהל בחוץ, לא שמענו כמה אנשים היו שם. זה ענין לדו"ח".

"כאן מתפצלות הגירסאות. אני צעקתי יותר מכולם והשוטרת החליטה לרדוף אחרי ונתפסתי. הוא נאבק שניה וחצי ונקרעה לו החולצה, הוא לא דחף אותה. בגלל שאחד רואה ככה ואחד אחרת, יש נוהל משטרתי שמדבר על מצלמת גוף", אמר עורך הדין.

לבסוף החליט השופט לשחרר את העצור בתנאים מגבילים והרחקה ממודעין עילית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר