לאחר לילה ארוך

נחל אוג: שני המטיילים החרדים חולצו בשלום

שני מטיילים חרדים נכנסו אמש בשעות הצהריים לטיול בנחל אוג, ומאז אבד עימם הקשר. לאחר חצות הלילה הם אותרו על ידי המסוק וכעבור מספר שעות חולצו בריאים ושלמים (חרדים)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ה באדר תשפ"א | 09.03.21
חיפושים בנחל אוג. ארכיון (צילום: דוברות המשטרה)

שני מטיילים חרדים, בני 25 מירושלים, שנכנסו בשעות הצהריים אמש (שלישי) לטיול בנחל אוג, נעלמו ולא יצרו קשר. לאחר חצות הלילה הם אותרו על-ידי המסוק המשטרתי ולפנות בוקר הושלם חילוצם כשהם בריאים ושלמים.

מתנדבי יחידת החילוץ מגילות ים המלח, מחוז ש"י, הוזעקו בשעות הערב, בעקבות דיווח על שני המטיילים שנכנסו לטייל בנחל אוג ומשעות הצהריים אבד עימם הקשר.

מהמשטרה נמסר כי המתנדבים של היחידה בסיוע רחפנים בדרכם לנחל, שם הם ינסו לאתר היכן השניים שוהים והאם הם זקוקים לסיוע.

בשעה זו, מסוק משטרתי החל לערוך סריקות מעל ערוץ הנחל, במסגרת החיפושים אחר שני המטיילים.

לאחר חצות הלילה, נמסר כי המסוק איתר את הנעדרים במיקום מאוד בעייתי בתוך הנחל. מתנדבי היחידה בהכוונה מהאוויר, עושים דרכם אל השניים על מנת להעניק להם סיוע רפואי במידת הצורך. עוד נמסר כי חילוצם מהשטח אל הרכבים, יקח עוד זמן לא מבוטל.

לפנות בוקר נמסר כי "לאחר לילה ארוך הסתיים חילוצם של שני המטיילים בנחל אוג. המטיילים התחילו בשעות הצהריים את המסלול המעגלי בנחל אוג אך טעו בדרך והמשיכו לחלקו העליון של הנחל. לאחר סריקות ממושכות אותרו המטיילים ע"י מסוק משטרתי, שהכווין מהאוויר את המחלצים המתנדבים, והם חילצו את המטיילים בריאים ושלמים מנקודה מורכבת בתוך ערוץ הנחל, למעט קור ותשישות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר