"לקנות סיגריות"

צעירים חרדים נכנסו לנעלין ונפצעו מאבנים

יום לאחר השלכת בקבוקי התבערה אל תוך מודיעין עילית, ארבעה חרדים שנכנסו לנעלין - הותקפו באבנים ונמלטו; שניים מהם נפצעו באורח קל; ובכפר - עסקים כרגיל (אקטאלי)

משה מנס | כיכר השבת |
כוחות הביטחון באירוע זריקת הבקת"בים, אמש (צילום: משה מנס, כיכר השבת)

שני צעירים חרדים, בשנות ה-20 לחייהם, ממודיעין עילית, נפצעו הערב (שלישי) באורח קל מיידוי אבנים של פלסטינים על רכבם, בסמוך למחסום נעלין ופונו לבית החולים 'שמיר - אסף הרופא', במצב קל.

מהמשטרה נמסר כי מדובר בארבעה ישראלים שלטענתם נכנסו לכפר נעלין לקנות סיגריות, אך עם כניסתם לכפר הגיעו מספר חשודים, אשר חסמו את דרכם ומנעו מהם לצאת מהכפר.

דיר קאדיס, הבוקר (צילום: משה מנס, כיכר השבת)

הישראלים, החלו בנסיעה וכאשר ניסו להסתובב - הגיעו מספר חשודים והחלו ליידות לעברם אבנים. שניים מתוך הארבעה הצליחו לעבור לרכב השני, המשיכו בנסיעה ויצאו מהכפר, תוך שהם מותירים את רכבם בכפר.

שניים מנוסעי הרכב, כאמור, נפצעו קל ופונו לקבלת טיפול רפואי. "נפתחה חקירה לברור נסיבות המקרה", נמסר מהמשטרה.

ממד"א נמסר כי "בשעה 19:25 התקבל דיווח על ידוי אבנים לעבר רכב סמוך למעבר חשמונאים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שמיר-אסף הרופא 2 צעירים כבני 20 במצב קל".

דיר קאדיס, הבוקר (צילום: משה מנס, כיכר השבת)
דיר קאדיס, הבוקר (צילום: משה מנס, כיכר השבת)

אירוע זה מצטרף לאירועי הימים האחרונים כפי שדיווחנו אמש על סדרת ארועי טרור פלילים מתושבי הכפרים הסמוכים, כאשר למרות המתיחות הביטחונית, הישראלים - בהם לא מעט חרדים ממודיעין עילית, ממשיכים להיכנס לכפרים הערבים הסמוכים.

דיר קאדיס, הבוקר; באופק - בנייני ברכפלד (צילום: משה מנס, כיכר השבת)

בשיחה שערך 'כיכר השבת' עם תושבי הכפר הסמוך דיר קאדיס בנוגע להתחממות הגזרה הם טוענים כי "מדובר בנערים משועממים, ברובם תושבי נעלין".

אבו יוסף, מנהל חנות לאביזרי רכב, מספר כי לקוחות חרדיים תושבי מודיעין עילית מגיעים כרגיל. לדבריו, "אם רק מישהו כאן בדיר קאדיס יעז לזרוק אבן או לעשות בעיות, אנחנו ניתן לו מכות, כי הוא פוגע בפרנסה של כל הכפר".

כוחות הביטחון באירוע זריקת הבקת"בים, אמש (צילום: משה מנס, כיכר השבת)
זירת אירוע זריקת הבקת"בים, אמש (צילום: משה מנס, כיכר השבת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר