תיעוד מיוחד

ספר תורה הוכנס לזכר הנער אביתר אזרזר ז"ל

בני משפחתו של הנער החרדי אביתר אזרזר ז"ל, שנרצח לפני כשנה וארבעה חודשים, הכניסו בערב חג השבועות ספר תורה לזכרו ולעילוי נשמתו; תיעוד מיוחד מהשמחה הגדולה (חדשות)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: ישראל מזרחי)

בני משפחתו של הנער החרדי אביתר אזרזר ז"ל, שנרצח לפני כשנה וארבעה חודשים, הכניסו בערב חג השבועות ספר תורה לזכרו ולעילוי נשמתו.

כזכור, בערב שבת, לפני כשנה וארבעה חודשים, נמצאה גופתו של אביתר ז"ל בשדה סמוך לבית עלמין ירקונים, בתום כמה ימים של חיפושים. מאז, חוקרים במשטרה את נסיבות הירצחו, כאשר על כל פרט מהחקירה הוטל צו איסור פרסום חמור.

הנרצח הוא בנו של הרב אליהו אזרזר, ראש ישיבת 'דעת חכמה' שבירושלים ואחיו של איש העסקים נתי אזרזר.

האירוע החל בכתיבת האותיות בבית משפחת אזרזר בשכונת רמות בירושלים - בהשתתפות רבנים, אישי ציבור, בני משפחה ועמך בית ישראל.

לאחר מכן יצאה התהלוכה בהשתתפות מאות, שליוו את ספר התורה בשירה וריקודים ברחובה של עיר אל בית מדרש אברכים הספרדי ברמות. בהמשך הוזמן הציבור להשתתף בסעודת מצווה.

מי שניצח על החלק המוזיקלי בתהלוכה ובסעודת המצווה, היו הקלידנים - חנניה סונדרס, דוידי נחשון ודודי פלדמן, הזמרים - מוטי ויזל, שלומי ורצברגר ומקהלת 'מלכות'.

יצוין כי בחודש האחרון נכנסו בני המשפחה לכתיבת אותיות אצל גדולי ישראל: מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי, נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה הגאון רבי שלום כהן, הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף, רבה של ירושלים הגאון הרב שלמה משה עמאר, הגאון רבי שמעון בעדני, הגאון רבי עמרם פריד, הגאון הרב שמעון גלאי והאדמו"ר רבי יקותיאל אבוחצירא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר