מכות בתא המעצר

מח"ש חוקרת: האם קצין היכה עצור חרדי

המחלקה לחקירות שוטרים חוקרת חשד לפיו קצין היכה והשפיל בתא המעצר עצור חרדי. ל'כיכר' נודע כי תלונה נוספת הוגשה למח"ש על ידי מפגין נוסף שהשתתף בהפגנה (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אילוסטרציה, למצולמים אין קשר לנאמר (צילום: חיים גולדברג כיכר השבת)

א' תושב בית שמש, טוען כי בתחילת השנה במהלך הפגנה בעירו, ניגש לקצין משטרה שביצע מעצר למפגין תוך הפעלת כוח רב כנגדו. כך לטענת אותו תושב.

עוד טען א' כי ללא שום סיבה, תפס השוטר בגרונו וכופף את גבו והשליך אותו על גדר במקום ולאחר מכן עצר אותו מיד. א' טוען כי לאחר המעצר הוכנס בכוח לתחנה, אחרי שסירב להזדהות כל עוד לא יקבל את הזכות לראות עורך דין.

אחרי שא' סירב, כך לטענתו, עבר חיפוש בתחנה, לאחריו הועבר לתא מעצר. זמן מה לאחר מכן, הגיע קצין המשטרה שעצר את החשוד ואיים עליו כי אם לא יזדהה "ישבור לך את העצמות", כך לדברי א'.

עוד טוען א' כי אחרי שסירב, החליט הקצין לבצע חיפוש נוסף ומשפיל יותר, היכה אותו הקצין בחוזקה בעורף, ואף ניסה לבעוט בו ללא הצלחה.

א' הגיש תלונה למחלקה לחקירות שוטרים, שם בימים האחרונים חוקרים את התיק. בוועד נגד עינויים אומרים ל'כיכר' שכנגד הקצין הוגשה תלונה נוספת על ידי מפגין אחר שהשתתף באותה הפגנה.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה כי: "במהלך פעילות המשטרה לאכיפת תקנות הקורונה במהלך חודש ינואר השנה ולאחר שאותרה ישיבה שפעלה בניגוד לתקנות, החל המון להפר את הסדר תוך התפרעות אלימה במקום שכללה בין היתר יידוי אבנים וחפצים לעבר השוטרים, אלימות כלפי השוטרים והתבטאויות קשות לעבר השוטרים. במהלך פעילות זאת נעצר והועבר לחקירה נשוא פנייתכם, וחשודים נוספים, ובסיום חקירתו שוחרר בתנאים מגבילים, נמשיך לפעול בנחישות כנגד כל הפרת סדר וחוק ומיצוי הדין עם מעורבים בכך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר