מחדל חמור

הנהג סיפר: "אני נוסע בלי בלמים", והאוטובוס התנגש

נסיעה של חברת "סופרבוס" לפני כמה ימים, בין שכונת "רמות" בירושלים למודיעין עלית כמעט והסתיימה באסון כבד: נהג האוטובוס העיד בפני הנוסעים כי הוא נוסע ללא בלמים, ושניות ספורות לאחר-מכן התנגש ברכב פרטי. למרבה הנס, לא היו נפגעים. הנוסעים המומים: "מחדל" (חרדים)

דוד כהן | כיכר השבת |

נסיעה תמימה בין שכונת רמות בירושלים למודיעין עלית, כמעט והסתיימה באסון כבד.

עשרות נוסעים חרדים שהיו על אוטובוס "סופרבוס", היו מעורבים בתאונת דרכים בשבוע שעבר שהסתיימה ללא נפגעים, אך היתה עלולה גם להיגמר אחרת לגמרי.

בשלב מסוים של הנסיעה, האוטבוס התנגש בעוצמה ברכב פרטי. למרבה הנס, איש לא נפגע.

כמה מהנוסעים סיפרו ל"כיכר השבת" כי נהג האוטובוס אמר להם כי הוא "נוסע ללא בלמים".

"חשבנו שהוא צוחק עלינו", הם מספרים, "אבל דקה אחר-כך נשמע פיצוץ עז והאוטובוס רעד כולו. ההתנגשות היתה בלתי נמנעת. הוא ניסה לבלום, ללא הצלחה".

מעדויות שהגיעו לידי "כיכר השבת" עולה כי אין זו הפעם הראשונה שבה נחשף מחדל חמור כזה בכלי הרכב של "סופרבוס".

בהיסטוריה של "סופרבוס" לא מעט מקרי שריפות ותקלות באוטובוסים, שאך לפני יותר משנה עלה בלהבות אוטובוס החברה בלהבות אש במרכז כביש 443, ורק בנס לא היו נפגעים בנפש.

תגובת חברת סופרבוס: "בעקבות המקרה האמור, זומן הנהג לשימוע. יצוין, כי מבדיקה ראשונית שנעשתה לאוטובוס, נמצאו הבלמים תקינים לחלוטין, אך הנושא נמצא עדיין בבדיקה.

"בהזדמנות זו יודגש, כי כל כלי הרכב של החברה עוברים בדיקות סדירות קפדניות ומחמירות, על-מנת שיעמדו בקריטריונים המחמירים ביותר. בחברה מועסקים שני קציני בטיחות במשרה מלאה, שתפקידם לבצע בדיקות סדירות ותקופתיות לכל כלי הרכב לפחות אחת לחודש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר