פרסום ראשון

ללום יוצא לקרב: הסמינרים במודיעין ע´ מפלים מזרחיות

יואב ללום, יושב-ראש תנועת "נוער כהלכה" רוצה להתערב בפרשיית האפליה במודיעין עלית. יוני מזרחי, מוביל המאבק, שוחח עם ללום שהבטיח: אסייע בכל מה שידרש. ובינתיים: רבני העיר פונים לאלי ישי כדי שיתערב, ומאיר פרוש פתח במגעים כדי להביא לסיום הפרשה. דיווח (חרדים, חדשות)

דוד כהן | כיכר השבת |
יואב ללום (צילום: פלאש 90)

אחרי עמנואל - מודיעין עלית: יואב ללום, יו"ר תנועת "נוער כהלכה" יתערב בפרשיית האפלייה בעיר החרדית השלישית בגודלה, כך נודע ל"כיכר השבת".

ביום שישי האחרון שוחח ללום עם יוני מזרחי, מוביל המאבק באפליה בעיר. השניים דנו בדרכי הפעולה, וללום הציע למזרחי סיוע ככל שיידרש.

בשבוע האחרון, מאז נחשפה הפרשה ב"כיכר השבת" החלו מגעים אינטנסיביים בין העסקנים בעיר לבין יוני מזרחי. "ישנו רצון לסיים את הפרשה במהירות", אמרו פרנסי העיר למזרחי.

במקביל, פנו רבניה הספרדים של קריית ספר לשר הפנים ויו"ר ש"ס השר אלי ישי, וביקשו ממנו שיטה שכם למען המוסדות הספרדים בעיר ויביא לקץ האפליה.

מי שכבר נרתם למען המאבק בעיר הוא סגן שר החינוך, מאיר פרוש שהחל במגעים עם העסקנים במטרה לפתור את מצוקת הסמינרים.

מזרחי אמר בשיחה ל"כיכר השבת" כי בתקופה הקרובה יפנה לבית-הדין בנושא. "אקבל את כל מה שיפסקו לי", הוא מצהיר, "אבל אם הצד השני לא יציית לפסק, לא יהיה מנוס מלפנות לבג"ץ".

כאמור, יואב ללום הביע את רצונו לסייע במאבק המקומי אולם בסופו של דבר סוכם כי מזרחי ינסה לפתור את הפרשה במסגרת בית-הדין כבר בתקופה הקרובה. במידה והדיונים בבית-הדין לא ישאו פרי, המושכות יועברו לידיו של ללום.

אם אכן זה מה שיקרה, ללום צפוי להרחיק לכת עד להיכל בג"ץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר