פונתה בטיפול נמרץ

פעוטה נפלה במדרגות ופונתה בטיפול נמרץ

היא שכבה מעורפלת הכרה וחבולה בראשה לאחר שנפלה מגובה רב בבניין המגורים בבני ברק. חובשים ופרמדיקים פינו אותה אל בית החולים - להמשך טיפול בחדר טראומה (חרדים)

מישאל לוי | כיכר השבת |
מדריגות בניין (צילום: shutterstock)

פעוטה כבת שנתיים ממשפחה חרדית בבני ברק נפצעה היום (שלישי) בראשה ופונתה בטיפול נמרץ לבית החולים שיבא בתל השומר, לאחר שנפלה מגובה רב בגרם המדרגות. חובשים ופרמדיקים של מד"א ואיחוד הצלה העניקו לה טיפול רפואי ראשוני ובהמשך פינו אותה אל בית החולים.

חובשי הצלה שגיב אליסף ואלי ביטון סיפרו: "כשהגענו למקום מצאנו פעוטה כבת שנתיים וחצי שוכבת במקום כשהיא מעורפלת הכרה וסובלת מחבלת ראש שנגרמו לאחר שנפלה בגרם המדרגות. יחד עם הפרמדיקים, הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני במקום והיא פונתה במצב בינוני להמשך טיפול בחדר טראומה בבית החולים שיבא בתל השומר".

יעקב ישראל מלכה חובש באיחוד הצלה מסר: "לדברי עוברי אורח היא נפלה במדרגות בניין מגורים ובעקבות כך נחבלה בראשה. הענקנו לה סיוע ראשוני ובשלב זה מצבה מוגדר בינוני". מנחם סלובוטיצקי חובש נוסף של איחוד הצלה הוסיף: "לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לה היא פונתה בניידת טיפול נמרץ למרכז הרפואי שיבא בתל השומר כשבשלב זה מצבה מוגדר בינוני".

מ'הצלה' מחוז דן נמסר: "כונני ארגון הצלה הוזעקו לרחוב בן זכאי בבני ברק בעקבות דיווח על פעוטה שנפצעה. יחד עם פראמדיקים של מד"א, העניקו הכוננים טיפול רפואי לפעוטה כבת שנתיים וחצי מעורפלת הכרה עם חבלת ראש והיא פונתה במצב בינוני להמשך טיפול בבית החולים שיבא בתל השומר".

ממגן דוד אדום נמסר: "בשעה 13:57 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על פעוטה שככל הנראה נפלה מגובה ברחוב רבן יוחנן בן זכאי בבני ברק. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שיבא פעוטה כבת שנתיים במצב בינוני עם חבלת ראש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר