אמסלם עונה לדרעי

"ביטול מפלגות חרדיות? דרעי המציא את השיטה"

קריאתו של אריה דרעי לבטל את כל המפלגות החרדיות לא התקבלה בעין יפה אצל הנציגים בכנסת. "אני מחבב את אריה דרעי, אבל הוא הקופרייטר הגדול של הקמת מפלגת ש"ס, הוא העמיד אותה על המפה וייסד את האידאולוגיה שלה", אמר חבר-הכנסת הרב חיים אמסלם בתוכניתו של גבי גזית (חרדים)

ניצן ארליך | כיכר השבת |
אמסלם ודרעי (צילומים: פלאש 90, עיבוד: כיכר)

קריאתו של יו"ר ש"ס לשעבר אריה דרעי לבטל את המפלגות החרדיות - במהלך הפאנל המיוחד בקמפוס החרדי באור-יהודה - גרמו לסערה במפלגות החרדיות, שלא ראו את הדברים בעין יפה.

אחרי המתקפה של משה גפני אמש, גם חבר-הכנסת הרב חיים אמסלם מש"ס משיב לדרעי. זה קרה היום, בתוכניתו של גבי גזית.

"אמר פעם נשיא המדינה שמעון פרס שהמפלגה היא פלטפורמה של קידום יעדים ומטרות. אני מחבב את אריה דרעי, אבל הוא הקופרייטר הגדול של הקמת מפלגת ש"ס, הוא העמיד אותה על המפה וייסד את האידאולוגיה שלה", אמר אמסלם.

הרב אמסלם טען כי התקשורת נוטה לראות את "יהדות התורה" ואת ש"ס - כדבר אחד.

"שי שוני אדיר. ציבור הבוחרים של יהדות התורה - מורכב ממאה אחוז חרדים. אצל ש"ס, לפחות שמונה מנדטים מגיעים מהציבור הכללי", הסביר אמסלם. מטרתם של המפלגות לתת מענה לאותו סקטור חרדי לתת מענה לקהל הבוחרים שלהם.

"הייתי רוצה לשאול את אריה ידידי, האם הוא חושב שמפלגות אחרות ידאגו לאינטרסים של החרדים?", שאל אמסלם.

לשאלתו של גזית, האם הוא (אמסלם) ודרעי יכולים לשבת ב"קדימה" - ולדאוג לחרדים, השיב אמסלם: "אמרתי שמבחינתי המפלגה היא פלטפורמה. ואם דרעי חושב שהוא יקדם את הרעיונות שלו בקדימה, במפלגתו של יאיר לפיד, או דווקא בש"ס - אני רוצה להגיד לו בצורה ברורה: זמנם של המפלגות החרדיות לא תם. אני חולק עליו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר