העירייה נאלצה לפצות

אברך נפל בדרך מהתפילה ופוצה במאות אלפים

דרכים משובשות הפכו כבר לעניין שבשגרה, במיוחד כשהעיריות מתעכבות בטיפול. תושב אחת הערים החרדיות שנפל במדרגות שבורות, ניזוק ויפוצה במאות אלפים (חדשות)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: מענדי הכטמן, פלאש 90)

מדרגות שבורות ודרכים משובשות הפכו כבר לעניין שבשגרה, למרות האחריות לתיקונים המוטלת על העיריות והמועצות המקומיות, לא תמיד הן פועלות בזמן. תושב אחת הערים החרדיות שנפל במדרגות שבורות, הגיע לכדי טיפול רפואי וכעת הוא מפוצה ב-200,000 שקלים.

רפאל, כבן 53, סיים את תפילת המנחה בבית הכנסת בשכונת מגוריו וכאשר צעד לכיון ביתו, מעד במדרגות ושבר את רגלו. המדרגות היו סדוקות ומסוכנות ותחת אחריותה המלאה של העירייה המקומית. לאחר הנפילה פונה רפאל לבית החולים והוחלט כי יש לנתחו לאלתר.

רפאל נותח ואושפז בבית החולים שערי צדק למשל ארבעה ימים. לאחר סדרת בדיקות וטיפולים החליט רפאל כי עליו לתבוע את העירייה בגין המחדל והנזק. באמצעות שירותיו של עו"ד דניאל שריד מתל אביב הוא פעל להגשת תביעה כנגד העירייה וחברת הביטוח שלה.

לאחר כשנתיים וחצי מיום התאונה וערב המשפט, החליטה העירייה כי היא מוכנה לפצותו ושילמה פיצוי נאה בסך של 200,000 ש"ח.

מטעמו של רפאל נמסר: "העירייה חייבת לתחזק את הדרכים בעיר באופן ראוי ומקצועי יותר. נפגעתי וסבלתי בגלל מדרגות בלתי תקינות. הגיע הזמן שהמדרכות והדרכים יטופלו לאלתר בכדי שאנשים נוספים לא יפגעו", בהמשך הוסיף: "אומנם קיבלתי פיצוי מכובד אך הייתי מעדיף שלא לשבור את רגלי ולעבור ניתוח על כל הסבל הכרוך בכך".

עו"ד שריד (צילום-אביתר זיגי)

ממשרדו של עו"ד דניאל שריד נמסר "בשעה טובה ומוצלחת רפאל קיבל את הפיצוי המגיע לו. בית המשפט קיבל את מלוא הטיעונים מטעמנו הן מבחינת רשלנות העירייה והן מבחינת נזקיו של מרשי".

"בסופו של יום כל רשות מקומית חייבת להבין שבאם תסכן את תושביה ואורחיה, עליה לשאת בתשלומי הנזק. רשות מקומית חייבת לפקח, לתקן ולהציב דרכי גישה תקינים ובטוחים. המאבק המשפטי בתיק הוכיח את עצמו ואני מברך על החלטת העירייה להסכים להצעת בית המשפט ולפצות את מרשי ולהימנע מקבלת פסק דין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר