"ימות המשיח"

הגר"ש כהן: "מה הממשלה הזו רוצה מאיתנו?"

נשיא המועצת, ראש הישיבה הגר"ש כהן, זעק נגד גזירות ממשלת בנט: "מדוע הם מנסים להפריע לתלמידי הישיבות? מדוע הם מטילים מיסים על האוכל ופוגעים בחלשים?" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
נשיא המועצת, אתמול (צילום: ללא קרדיט)

"מדוע הם מנסים להפריע לתלמידי הישיבות? מדוע הם מטילים מיסים על האוכל ופוגעים בחלשים?" , כך זעק נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן, במהלך ביקור של חברי הכנסת של ש"ס במעונו שבירושלים.

במהלך דבריו התבטא הגר"ש כהן: "מה הממשלה הזו רוצה מאיתנו? מה עשינו להם? מדוע הם מנסים להפריע לתלמידי הישיבות? למה הם רוצים לפגוע בטלפונים הכשרים? בגלל שהם אוכלים טרפות גם אנחנו צריכים לאכול? ומדוע הם מטילים מיסים על האוכל ופוגעים בחלשים?".

חכם שלום הוסיף: "אין ספק שאנחנו נמצאים בתקופה של ימות המשיח, שעליה נאמר 'ייתן ולא אחמיניה'. הנסיונות הם קשים ומרים ומי שזוכה לעמוד בהם שכרו גדול מאד".

כזכור, במענה לשאלת 'כיכר השבת', התייחס אמש יו"ר ש"ס אריה דרעי להסתה של שר האוצר אביגדור ליברמן כנגד הציבור החרדי והצהיר כי אינו רואה סיכוי לשיתוף פעולה עתידי בין הסיעות החרדיות לליברמן.

לדבריו: "הוא (ליברמן. י-כ) לא יהיה שותף של המפלגות החרדיות ובכלל של הציבור התדי והחרדי בישראל. הוא גדול המסיתים שהיו כאן".

דרעי הוסיף: "אני לא רואה שום אפשרות שנוכל לשתף פעולה, הוא ייצטרך לעשות דברים גדולים כדי לתקן את זה, ואני לא רואה שהוא הולך לכיוון הזה, להיפך - הוא הולך ומסית יותר ויותר, לכן דרכנו נפרדו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר