בדיון בוועדה • צפו

בעלי חנויות הסלולר בירושלים ובני ברק: "לא ישנים בלילה"

המחאות האלימות נגד חנויות הסלולר: בעלי החנויות שקיצוניים הפגינו נגד החנויות שלה, הגיעו היום לדיון בכנסת ושיתפו את החוויות הקשות שעברו בחודשים האחרונים • צפו (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
בעלי חנויות הסלולר בדיון בוועדה (צילום: ערוץ כנסת)

בוועדה לביטחון פנים בכנסת בראשות ח"כ מירב בן ארי, התנהל היום (שלישי) דיון בנודע לאלימות המופעלת כנגד בעלי חנויות סלולר במגזר החרדי.

בעלי חנות הסלולר 'דידי פון' בבני ברק, שסבל מהצקות חוזרות ונשנות, סיפר בדיון בוועדה על האיומים שקיבל מהוועדה שרצה לתת לו הכשר לחנות: "אדאג שתרדוף אחריי כדי לקחת את התעודת כשרות, וזה לא איחר לבוא".

בעל החנות מבני ברק

"תקשיב, אתה רואה אותי לבוש ככה, אבל 3 פעמים חזרתי בשאלה וחזרתי בתשובה. אין פה בחור שלא מכיר אותי וגם ישבתי אצל גדול העבריינים, כדי לך להיזהר ממני ולשמוע מה שאני אומר לך לעשות. אני באמת נכנסתי לפחדים, ניגשתי למשטרה והצגתי להם את הדברים, המשטרה הייתה בעולם מהשם של העבריין שהוזכר".

בעל חנות סלולר בשכונת גאולה בירושלים, סיפר בדיון בוועדה: "אחרי חצי שנה של פעילות החנות, הגיע בן אדם - לא רוצה לנקוט בשמות ויש סיבה טובה לכך, יש אנשים שמבינים למה אני מפחד".

בעל החנות מי-ם

בעל חנות אף הוסיף: "אני לא ישן בלילות. לי שברו זכוכיות בחנות. למה אני צריך לשלם 10,000 פיקדון לוועדת הרבנים ולהיות מחויב להם לקנות מכשירים? אני צריך לפחד?".

מנגד, הגיע לדיון בוועדה בעל חנות טלפונים מבית שמש, שסיפר: "לפני שמונה שנים - כשפתחתי את החנות בבית שמש, בוועדה דרשו ממני צ'ק פיקדון של 10,000 שקלים ועד היום הוא לא נפדה, אין תשלום חודשי".

בעל החנות מבית שמש

בעל החנות הסביר: "כמו שבעיר בני ברק מובן שאין טעם להיכנס לעיר בשבת עם רכב - בעלי החנויות אמורים לכבד את אורח החיים החרדי".

נציגי המשטרה אמר במהלך הדיון: "כל התלונות של בעלי חנויות הסלולר במשטרה לא הניבו כתבי אישום, אנחנו מביאים את החשודים לבית משפט והפרקליטות מחליטה לגבי ההמשך, עד כה אין חשודים שעברו עבירה שהצדיקה כתב אישום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר