בגלל ההלוויה

המלווים טוענים: המשטרה שברה את הרכבים

מאות אנשים שהחנו במהלך הלוויה את רכבם בבני ברק ובכביש גהה, טוענים כי המשטרה גררה רכבים למקום לא ידוע וגרמה לנזק גדול לרכבים • צפו בתיעוד אחד מהרכבים (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הנזק לרכבים באצטדיון רמת גן (צילום: ללא קרדיט)

במשטרת ישראל לא לקחו סיכונים בהלווית מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצוק"ל - וסגרו את כל הכבישים המובילים לבני ברק, אך למרות מאמצי המשטרה לשמור על הסדר, נראה שחלה רשלנות של המשטרה, אולי בשל סד הזמנים הלחוץ בו נערכה הלוויה.

ממספר תלונות שהגיעו לידי 'כיכר השבת' עולה, כי בעלי רכבים שהחנו את רכבם בבני ברק ועל כביש גהה (שם חנו מאות רכבים שלא יכלו להיכנס לבני ברק. ח"ב), חזרו לרכבם ולא מצאו אותו וגם לא ידעו היכן למצוא אותו.

צבי, מספר ל'כיכר השבת': "אני החנתי את רכבי באחד הרחובות הסמוכים לרחוב רשב"ם - במוצאי שבת, כאשר הקדמתי את הגעתי לבני ברק בשל החשש שלא אוכל להגיע לבני ברק ביום ראשון.

"מה שקרה הוא - שחזרתי לרכב ולא מצאתי אותו, לידי היו עוד בעלי רכבים שכמוני - לא מצאו את הרכב, כולנו ניסינו לתפוס את המשטרה - ללא הצלחה, אולי בשל חוסר הקליטה וגם, לאחר ששמענו שגררו רכבים, אף אחד מאיתנו לא ידע להיכן גררו את הרכבים, כי לא היה שום מידע מסודר".

שמואל, מספר ל'כיכר השבת': "החנתי את רכבי על כביש גהה בסמוך להרבה רכבים שחנו שם, כשחזרתי לא מצאתי את הרכב, אך שמעתי שגררו רכבים לאצטדיון רמת גן".

שמואל מוסיף: "ניחא, שאף אחד לא טרח לעדכן את בעלי הרכב להיכן נגררו הרכבים ובמשך שעות, מאות אנשים ניסו להגיע למוקד העירייה - ללא הצלחה, אך מדוע לגרום נזק לרבים?".

לדברי שמואל: "במשך שעות חיפשתי את רכבי ולאחר שמצאתי אותו, למרבה הצער, אני מגלה אותו שרוט ושבור וזה אחרי שלפני שבועיים שיפצתי אותו אי אפשר לתאר את העוגמת נפש הרבה שהייתה לי, למה זה מגיע לנו?!", תוהה שמואל.

'כיכר השבת' שוחח עם דוברות המשטרה, שטענו לגבי ההודעה על גרירת הרכבים: "בהודעות שהוצאנו לקראת האירוע ובראיונות שנתתי הנושא הזה הודגש חזור והדגש שלא להשאיר רכבים. כל אדם שרכבו נגרר יכל להתקשר למוקד 100 והיה מקבל מיד את מיקום הרכב".

לגבי הנזקים שנגרמו לרכבים, טענו בדוברות: "לגבי נזק הנגרם במהלך גרירת הרכב. במידה ונגרם נזק על בעל הרכב ליידע את חברת הבטוח שלו על הנזק שנגרם במהלך גרירת הרכב על ידי המשטרה ובמקביל להגיע לתחנת המשטרה הקרובה ולהגיש תלונה על כך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר