מכות במחלקה • צפו

הקרוב מת - המשפחה התפרעה בבית חולים

אלימות קשה במרכז הרפואי בנהריה: בני משפחה שהתבשרו על מות קרובם, ניסו להתפרץ בכוח לחדר ההלם תוך שנותנים מכות לאנשי צוות. כוח משטרה הוזעק • צפו בדרמה (ארץ, TV)

שימי שפר | כיכר השבת |
האלימות בבית החולים (צילום: לפי סעיף 27א)

שוב אירוע קשה של אלימות בבית החולים: עשרות בני משפחה ניסו הערב (רביעי) להתפרץ בכוח אל תוך חדר ההלם של המרכז הרפואי לגליל בנהריה לאחר שהתבשרו על מות יקירם, רוכב אופנוע בן 28 מאבו סנאן.

בני המשפחה נהגו באלימות קשה. הם ניסו להתפרץ אל החדר תוך שהם מכים אנשי אבטחה ואנשים נוספים שנקרו בדרכם. בתיעוד ויראלי נראים בני המשפחה מתעמתים עם אנשי בית החולים.

בעקבות זאת הוזעק למרכז הרפואי כוח משטרה מתוגבר. המאבטחים, שחשו כי הם נמצאים במצב המסכן את חייהם, נאלצו להשתמש בגז פלפל, כדי לגרום להוצאתם של המתפרעים מחדר המיון.

בעקבות המקרה נפגעו כמה אנשי אבטחה באורח קל.

זה לא מקרה האלימות הראשון השבוע בבית חולים. בערבו של יום שני השבוע התפרעו בני משפחה בבית החולים הדסה בירושלים, לאחר שנודע להם על מות קרובם, והשחיתו רכוש יקר בבית החולים.

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר