"חוליגנים וסחטנים"

תביעות ענק הוגשו נגד המפגינים בבר-אילן

חברת 'מוריה', האחראית על עבודות בניית הרכבת הקלה בבר אילן, הגישה תביעות ענק לבית משפט השלום ירושלים, נגד שישה אנשים שלטענתם היוו מפגינים מרכזיים (חדשות בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילומים: חיים גולדברג, כיכר השבת)

כבר למעלה משנה שנערכות הפגנות על בסיס קבוע כנגד עבודות בניית הרכבת הקלה ברחוב בר-אילן שבירושלים, היום (שני), חברת 'מוריה', האחראית על העבודות, הגישה תביעות ענק נגד מי שלטענתם היוו מפגינים מרכזיים.

'מוריה' היא חברה שנמצאת בבעלותה של עירית ירושלים ועוסקת בביצוע עבודות תחבורה ופיתוח בירושלים וסביבתה, בתביעה מפורטת שהוגשה לבית משפט השלום ירושלים נגד שישה אנשים שלטענתה הנהיגו את ההפגנות, היא דורשת תשלום של 300,000 שקלים על הנזקים שלטענתה נגרמו.

(מפגינים נגד הרכבת)

"פעם אחר פעם, מקיימת קבוצת המתפרעים הפגנות אלימות, פרועות ומשולחות כל רסן בצמוד למקום ביצוע העבודות, ואף תוך פלישה מסוכנת, בלתי חוקית ושלא כדין לתוך אתר ביצוע העבודות", נכתב בכתב התביעה, ב'מוריה' הדגישו: "יובהר: אותה קבוצת מתפרעים מאורגנת היטב, היא קבוצת שוליים ירושלמית, המשוייכת למגזר החרדי הקיצוני".

בנוסף, נטען כי "הנתבע וחבריו פועלים מתוך מניעים חוליגניים וסחטניים, שנועדו, מן הסתם, לייצר למובילי הקבוצה טובות הנאה אישיות ונסתרות, כאלה או אחרות".

בהמשך כתב התביעה מפורטים הנזקים שנגרמו, שכוללים אובדן זמן ושעות עבודה, עיכוב העבודות ופגיעה בחלק מציוד הבנייה, נזקים המוערכים בעלות של מאות אלפי שקלים.

(מפגינים נגד הרכבת)

באחד מכתבי התביעה אף מתואר כיצד הנתבע נכנס לתוך אתר העבודות ונעמד בצמוד לטרקטור ומשאית מנוף שביצעו את עבודתם וחסם את המשך העבודה, זאת תוך שהוא מחזיק תינוק בעגלה ומסרב להקשיב לפניות חוזרות ונשנות להתרחק מהשטח.

כאמור, התביעה דורשת תשלום של 300,000 שקלים מכל נתבע בנפרד, כמו כן, בכתב התביעה נטען כי הנזקים שנגרמו עומדים על מאות אלפי שקלים, עם זאת, גורמים המעורים בנושא טוענים כי הנזקים המוערכים לעבודות בניית הרכבת גבוהים הרבה יותר ועומדים על מיליוני שקלים.

(מפגינים נגד הרכבת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר