נאום חריף במליאה

ח"כ אורי מקלב: כהנא, בגדת במורשת ובמשפחה שלך

ח"כ אורי מקלב במתקפה חריפה נגד ח"כ מתן כהנא, שמינויו מחדש לתפקיד שר התדות נדחה הלילה: "בגדת בסביבה שלך, במורשת שלך, בקהילה שלך במשפחה שלך ובבוחרך" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: ערוץ הכנסת)

מתקפה חריפה: ח"כ אורי מקלב נאם הלילה (שלישי) במליאת הכנסת ויצא במתקפה נגד ח"כ מתן כהנא, שמינויו מחדש לתפקיד שר התדות נדחה הלילה: "בגדת בסביבה שלך, במורשת שלך, בקהילה שלך במשפחה שלך ובבוחרך".

"כהנא", פתח ח"כ מקלב את דבריו: "אתה הרסת את כל מה שקשור במשרד הדתות, את הרבנים והדיינים, את בתי הדין ואת העובדים שלך, כבר בשבוע הראשון נאלצת להתנצל בפניהם לאחר שפגעת בהם והאשמת אותם כי הם לא ישרים.

"הבאת כאן לועדה יחד עם ליברמן שאתה עובד לרשותו את רפורמת הכשרות, יחרט בזכרוני הישיבה הראשונה בה יו"ר ועדת שירותי הדת מצהירה כי היא לא מאמינה בכשרות".

לדבריו: "אתה כולך מתן בסתר, בניגוד עניינים לצוהר, שעוד יתברר בעתיד כמה הם מרווחים מהרפורמות שלך. כל הרפורמה בגירות, אמרת יש בעיה חברתית עם העולים ואתה פותר את הבעיה עם מתן חותמת גיור בצורה סיטונאית. אתה בא לבקש מאיתנו את האימון? - כל המינוי שלך בשקר יסודו".

מקלב הוסיף: " השר כהנא התפטר ואמר כי יחזק את הקואליציה, לא עברו עשרים וארבע שעות וכבר ביקש לחזור. כמו שבגדת בסביבה שלך, במורשת שלך, בקהילה שלך במשפחה שלך ובבוחרך בגדת בחברך למפלגה והדחת אותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר