קריאה נרגשת

גדולי ישראל: נקרא לכל אחד להיות שותף במצוה נשגבה זו

אלה הם הסיפורים הכואבים של 48 חתנים וכלות יתומים, אשר לאחר שנות יתמות קשים זוכים להיכנס לחופה • במכתב זועק פונים הרבנים לכל אחד מאיתנו לקחת חלק בנישואי היתומים שמתחתנים בחודש הקרוב ומברכים: "על כל אחד להיות שותף לדבר מצווה נשגבה זו ויזכו לבני חיי ומזוני ולהשיא צאצאיהם ברווח גדול" (חרדים)

גדולי ישראל: נקרא לכל אחד להיות שותף במצוה נשגבה זו (צילום: יחצ)

בקריאה נרגשת פונים גדולי הדור ביניהם: הרב ברוך מרדכי אזרחי, הרב ראובן אלבז, האדמו"ר מראחמיסטריווקא, הרב יעקב הילל הרב דוד כהן. עבור 48 היתומים הנישאים בחודש זה ובמילים כאובות הם מתחננים: "נקרא לכל אחד להיות שותף במצוה נשגבה זו של נישואי יתומים ואין ערוך לגודל הזכות העצומה של כל המשתתפין והמסייעים

וכל התורמים ל-48 היתומים הנישאים יזכו לבי חיי ומזוני ולהשיא צאצאיהם ברווח גדול מתוך בריאות ונחת ולעשות שמחה גדולה בביתם, וינצלו מכל הצרות והמחלות ה"י, ויהיה להם וכל ב"ב אריכות ימים ושנים ופרנסה ברווח ובנקל"

לתרומה הקליקו>>>

לפני כשבוע הגיע לשולחנם של נציגי וועד הרבנים מכתב מצמרר מבחור, בו הוא מפרט את סיפור חייו הטראגי, את המכתב העבירו נציגי וועד הרבנים לרבנים הגאונים והם מעידים כי הם בדקו כי הפרטים נכונים עד כאב.

בשולי הדברים מוסיף הבחור כי היא עומד להינשא בקרוב ומבקש את ברכתם ועזרתם לקראת הפרק החדש בחייו

"שמי שלמה ואמור להתחתן בעז"ה בעוד פחות מחודשיים.

אני מתקשה להאמין שאני נמצא עכשיו בסיטואציה הזו, שאני מעלה על הכתב את סיפור חיי, אבל אני מאמין שה' הועיד לי וניסה אותי במסלול המורכב הזה.

כל גדולי הדור בקריאה נרגשת (יחצ)

הכל היה כרגיל עד שאמא חלתה.

גדלתי בבית בריא עם אבא ואמא שמתפקדים בצורה מושלמת. סבא, סבתא, דודים ודודות נהדרים ושגרה ברוכה שכל אחד חולם עליה.

מאז שהתגלתה מחלתה של אמא, החיים שלנו השתנו מן הקצה אל הקצה. אבא ואמא נעדרו המון מהבית אנחנו נאלצנו להיות אצל דודים. כל המשפחה השתדלה לתת לנו את המקסימום, אבל הכל במסגרת היכולת שלהם בתוך משפחות ברוכות ב"ה.

החיים שלנו התנהלו כך עד שמלאך המוות ניצח על חייה של אמא.

הפטירה של אמא הכניסה את אבא למשבר שהשפיע עליו גם רוחנית ובהמשך הוא ניתק איתנו כמעט קליל את הקשר…

לסיפור המלא>>>

אני השתדלתי ככל הניתן להיות בישיבה וגם בימי בין הזמנים הייתי שעות ארוכות בבית כנסת או בבתי חברים ורק מעט מאוד הגעתי לבית הדודים שלכאורה נחשבו הורים עבורי.

כשהציעו לי את הכלה שלי, לא היה מי שיברר על הבחורה, לכן ראש הישיבה נרתם עבורי ושמע דברים מצוינים, ב"ה נראה כי יש לנו בסיס טוב להתחיל את החיים בצורה טובה.

אבל, עם כל השמחה הגדולה, כסף להוצאות הנישואין אין לי, אמא לא איתנו כדי לדאוג לבגדים ומתנות לכלה, אבא לא בקשר ובוודאי שלא לוקח אחריות על החתונה ואני נאלץ לעשות את מה שבחיי לא האמנתי שאעשה, לבקש את עזרתכם.

אנא, עזרו לי להתחתן בכבוד, להתחיל את החיים ברגל ימין ולחזור לחיות חיים טובים ומאושרים"

לתרומה הקליקו>>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר