סערת הפרסום ב'כיכר'

מאיר פרוש זועם על גפני ותוקף: 'הוא פגע כהרגלו בחסידים'

בשבת האחרונה דיבר גפני עם בחורי ישיבה ותמלול השיחה נחשף לראשונה ב'כיכר', בתוך השיחה, גפני זלזל בעמיתו לסיעה, מאיר פרוש, שכעת זועם ואומר: "הוא לא מזלזל בי, אלא בחסידים" (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
פרוש וגפני בימים אחרים (צילום: פלאש 90)

חבר הכנסת משה גפני התארח השבת בעיר לוד והשתתף ב'עונג שבת', של בחורי הישיבה במקום, בתוך דבריו, הוא הביע זלזול בחברו לסיעה, חבר הכנסת מאיר פרוש.

כזכור, גפני התייחס לשאלת הבחורים, בנוגע לחינוך הממלכתי חרדי בחסידות בעלזא, ואמר: "זה תרגיל נוסח פרוש, שכל פעם מוצא לעצמו אדמו"ר חדש".

"אם יש פה מישהו חסיד בעלזא, אז שיעשה כפי שהאדמו"ר שלו הורה לו, אבל אנחנו כציבור, לא משנים כלום ממה שהורה לנו רבותינו. לא יודע מה נזכרו פתאום לשאול על האדמו"ר מבעלזא, לנו יש את הרבנים שלנו ולפיהם אנחנו הולכים כבר עשרות שנים".

לאחר פרסום הכתבה, גורמים בסביבתו של פרוש פנו ל'כיכר השבת', והבהירו, כי הפעם גפני באמת עבר כל גבול, "זה ממש לא לעניין מה שהוא מדבר, במשך חודש ימים פרוש שותק על ההשמצות שהוא עובר מגפני", טענו המקורבים.

עוד אמרו המקורבים: "גפני תקף את פרוש תחת כל עץ רענן, כאשר הוא נפגש עם בכירים בקואליציה - כדי לדאוג לחסידים בנושאי מירון ואומן, פרוש שתק כאשר גפני ניהל מגעים עם אנשי הקואליציה והוא שתק גם ששרת התחבורה מיכאלי הגיעה לחתונת נכדתו, פרוש שהתראיין לכלי התקשורת הסביר, כי לגפני יש את רבותיו והוא סומך עליו, אבל מה שקרה עכשיו זו חוצפה שאין כדוגמתה וחציית גבולות.

חבר הכנסת עצמו, שלא מגיב כלל לתקשורת על דברים שהוא לא אמר, החליט לחרוג ממנהגו, והוא שיגר ל'כיכר השבת' את התגובה כדלהלן: "כל אחד יודע ושם לב שאני במשך חודש לא מגיב על האמירות של גפני שמרמזות על שמאל, אחרי הדברים האלה שהוא מלגלג עלי, שאני מחליף אדמו״רים. אני חייב להגיב בשביל הציבור שלי שאני מייצג וגפני בתוכו פנימה יודע שאני מייצג עשרות אלפי חסידים ואוהדים. הדברים שלו כנגדי, זה משדר זלזול שלו-כרגיל, בקהילות החסידיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר