ראיון וידאו. בלעדי

ללום: "מחכים לראות את ועדת הרבנים של אלי ישי"

לראשונה מאז "פרשת עמנואל", יואב ללום, יו"ר "נוער כהלכה", שובר שתיקה בראיון וידאו בלעדי ל"כיכר השבת". מצהיר: "בקרוב נגיש עתירה נגד הסמינרים". תוקף: "איפה ועדת הרבנים שהבטיח אלי ישי". מסכם: "בפרשת עמנואל, אין מנצחים ומפסידים. כולנו אחים". וגם: עושה סיכום ביניים. בפנים: הראיון המלא (חרדים)

דוד כהן | כיכר השבת |
ללום לוחץ יד לדרעי, אמש (צ´: עוזי ברק, כיכר השבת

כשוך סערת עמנואל, חודש וחצי אחרי, יו"ר עמותת "נוער כהלכה", יואב ללום - מי שהוביל את המאבק באפלייה בעמנואל - שובר שתיקה ובראיון מיוחד אומר ל"כיכר השבת" כי בקרוב יגיש עתירה לבג"ץ נגד הסמינרים.

הראיון נערך אמש (רביעי) בירושלים, במהלך שמחת החתונה של בת הרב יעקב יוסף - שעמד מאחורי ללום בפרשת עמנואל.

ללום הסתובב באולמי "נוף ירושלים" כחתן ביום חופתו. הוא זכה לטפיחות שכם ולחיצות ידיים מאישים שונים - שלא נראו בקרבתו במהלך הפרשה.

למרות המתקפה שספג בשלהי הקיץ, ניכר שכוחו במותניו. הקמתה של התנועה הספרדית החדשה החלה במורדות השכונה הליטאית.

בראיון עם ללום הוא מספר שפנה לשר החינוך ולמשרד החינוך. "אני מקוים כי משרד החינוך יחייב את המוסדות, בקיום התקנון. אם לא - נעתור לבג"ץ", הוא מאיים.

ללום מדגיש בדבריו כי הוא לא נמצא במלחמה עם הסמינרים. "לא נלחמנו מעולם. כאב לנו האפליה. היטב לומר זאת הרב יעקב יוסף שכאב את ההשפלה שעברו הבנות בעמנואל".

לפני חודש הבטיח השר אלי ישי בראיון ל"משפחה" כי תוקם וועדת רבנים שתילחם בתופעת האפליה. "אנחנו עדיין מחכים לוועדה שהבטיח השר ישי", אומר ללום בכאב.

היום, כמעט חודשיים אחרי פרשת עמנואל, יש לו גם תובנות על הפרשה. "אף-אחד לא ניצח ואף-אחד לא הפסיד. כולנו אחים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר