בלעדי | צפו

משה סעדה חושף: כך אלשיך סגר צוות חקירה שהוקם לחשוף אלימות שוטרים נגד חרדים

סגן ראש מח"ש לשעבר, משה סעדה, חושף באולפן 'כיכר השבת' כי הקים צוות חקירה מיוחד שיתצפת בזמן אמת על הפגנות החרדים בכדי לחשוף אלימות שוטרים אך המפכ"ל דאז רוני אלשיך עצר אותו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: אלעד זהבי. מפיק: איציק אוחנה)

עו"ד משה סעדה, סגן ראש המחלקה לחקירות שוטרים לשעבר, חושף בריאיון באולפן 'כיכר השבת' כי הקים צוות חקירה מיוחד שיתצפת בזמן אמת על הפגנות החרדים בכדי לחשוף אלימות שוטרים אך המפכ"ל דאז רוני אלשיך עצר אותו. הריאיון המלא, ישודר הערב ב'כיכר השבת'.

כשעו"ד סעדה נשאל על התיקים נגד שוטרים אלימים, הוא השיב: "יצא לי באופן אישי לטפל בתיקים האלו ואני אומר לך שהשקענו המון מאמץ ברמה שהקמתי צח"מ (צוות חקירה מיוחד. י-כ) לסיפור הזה, עשיתי מה שלא עשיתי כמעט בשום אירוע.

"בגלל שראינו שיש אלימות קשה בתקופה של אלשיך כנגד חרדים, אני ביקשתי, לקחתי צוות, צוות ירושלים, ביקשתי מהם להתמקד בתצפית על הפגנה. כי אמרתי שבאים אלי אחרי הפגנה, אז אם יש צילום - זכתי, אבל אם לא, איך אני יכול להוכיח? זה קשה.

"אמרתי, הכי פשוט: יש אירוע, כולם יודעים איפה האירוע, עדשת המצלמה רואה הכל, אני אראה מלמעלה, אם לא יהיה כלום אגיד שלא היה כלום, ואם היה? יש לי הוכחה".

"תדע לך", חושף סעדה: "שאלשיך, כשהתגלה הסיפור הזה, הוא הפעיל את המערכת לחדול אותי מלעשות את זה. לעצור תצפית שלי שיכולה להוציא את הצדק לאור".

לדבריו: "זה אינטרס של המשטרה, הרי המשטרה לא רוצה שוטר שמושך פיאות של חרדי, זה אינטרס של המשטרה. ובמקום לאפשר אלנו, הפעילו לחצים עלי וחדלו אותי".

כאמור, הריאיון המלא, ישודר הערב ב'כיכר השבת'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר