"טוב שנתקעו? כן!"

הילדים נתקעו שעה במעלית - וזה מה שהשכן למד

החום הכבד ששרר אתמול בכל רחבי הארץ, גרם למעלית בביתר להתקלקל כשבתוכה היו שני אחים; עד לחילוץ המיוחל של הילדים, כל השכנים התגודדו סביב המעלית ולאורי רווח יצא מכך מסר חשוב (חרדים)

(צילום: אורי רווח)

שני ילדים נתקעו אתמול (ראשון) בתוך מעלית בבניין מגורים בביתר עילית. לאחר כשעה, הילדים חולצו על ידי כוחות החירום, אך לדברי השכן, איש המדיה והתקשורת הוותיק אורי רווח, הסיפור לא נגמר - אלא רק התחיל.

זה קרה כאמור אתמול בשעת צהריים חמה במיוחד, כששני הילדים ננעלו בתוך מעלית בבניין. הוריהם פעלו בקור רוח, שמרו איתם על קשר באמצעות שיחות טלפון עד שכוחות החילוץ והכיבוי הצליחו לפרוץ את הדלתות. הילדים יצאו ב"ה ללא פגע.

ר' אורי רווח, השכן בבניין שהיה עד לדרמה, יצא עם תובנה מיוחדת מהמקרה, לדבריו: "קודם כל והכי חשוב, זה לבדוק את תקינות המעלית בבניין מעת לעת, כדי לשמור על בטחון הילדים והמבוגרים. אני עצמי נתקעתי לפני שבוע וחצי במעלית קצת לפני שבת ובנס ילדים לחצו על הכפתורים באחת הקומות וכך הצלחתי לצאת בשלום".

לפני החילוץ

"ההורים גילו איפוק מדהים", משחזר ר' אורי. "כל הורה היה 'נופל לו הלב' מדאגה. היתה שכנה שנכנסה ללחץ וביקשה לפרוץ מיד את המעלית. ההורים תקשרו עם הילדים מעבר לדלתות המעלית ווידאו שהכל איתם בסדר".

וכאן מעביר ר' אורי את המסר שלו מהמיני דרמה בבניין השכונתי: "השכנים מכל הקומות התגודדו, התחילו לדבר ולתקשר אחד עם השני, מה שביום-יום לא כל כך קורה ויש רק 'שלום' רפה. בפרט כשאנו בחודש אלול, חודש הרחמים והסליחות ואהבת ישראל, צריך להתעורר, להגיד שלום יפה אחד לשני, לדבר בסבר פנים יפות, לעזור זה לזה ולא רק במקרים כאלו חריגים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר