הפטירה הטראגית

בית שמש: קיצוניים השחיתו רכב של זק"א ותקפו מתנדבים

התאונה הקשה בבית שמש: כשעה לאחר שנקבע מותו של הרב אברהם חיים אנשין זצ"ל, התאספו עשרות קיצוניים ליד מקום הפטירה, תקפו מתנדבים והשחיתו רכב של זק"א (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
האמבולנס הושחת (צילום: זק"א)

האסון הנורא הערב (ראשון) בעיר בית שמש: מתנדבי זק"א הותקפו ואמבולנס זק"א הושחת במהלך טיפול בכבוד המת בזירה בבית שמש.

חיים וינגרטן ראש אג"מ זק"א סיפר: "אנו מזועזעים מהמקרה החמור שאירע הערב. מתנדבי זק״א שהגיעו לזירה קשה כדי לטפל בכבוד המת הותקפו ע״י עשרות קיצונים במהלך האירוע והאמבולנס עימו הגיעו הושחת".

לדברי וינגרטן: "מספר קיצונים במקום פינצ'רו את גלגלי האמבולנס וחסמו את דרכי היציאה של הצוות מהזירה, כשהם מאיימים על מתנדב זק"א שנהג באמבולנס שישרפו אותו יחד עם הרכב, כשגופת המנוח בתוך האמבולנס. אנו מוקיעים ומגנים את הפגיעה הקשה במתנדבינו ובכבוד המת".

עוד אמר וינגרטן על האירוע: "כבכל אירוע, מתנדבי זק״א עושים כל שביכולתם ופועלים יחד עם הרשויות על מנת לשחרר את גופת המנוח לקבורה. גם הערב, בפעילות המחלקה המשפטית של זק"א בהובלת אברהם קאפ מפקד זק"א בבית שמש ובנצי אוירינג מפקד זק"א בירושלים, שוחרר המנוח לקבורה והלוויה תתקיים עוד הלילה".

כזכור וכפי שדווח ב'כיכר השבת', לקראת השעה 19:00 התרחשה תאונה קשה בעיר בית שמש, בה משאית דרסה למוות את הרב אברהם חיים אנשין זצ"ל.

האירוע התרחש בקריה החרדית בעיר בית שמש, כאשר נהג משאית דרס אותו למוות, עד ראיה סיפר ל-Ynet על התאונה: "הנהג ירד מהאוטובוס ישב ליד האוטובוס לא רחוק, נהג המשאית הגיע, הוא עובד פה בסמוך, נהג האוטובוס העיר לו על העבודה, התפתח ויכוח שבשלב כלשהו נהג המשאית איבד את העשתונות דרס אותו ונמלט במהירות כשהוא דורס כמעט אדם נוסף. הרבה אנשים זרקו עליו חפצים והוא נעצר והמשטרה הגיעה".

שמעון ליברמן ואליקים שישא מתנדבי 'צוות הצלה' שהגיעו ראשונים למקום מוסיפים: "כשהגענו למקום מצאנו הולך רגל גבר כבן 40 כשהוא שוכב על הכביש, במצב אנוש מחוסר הכרה, לאחר שלדברי עוברי אורח, במהלך ויכוח שהתנהל במקום פגעה המשאית בהולך הרגל ונמלטה מהמקום. בסיוע פארמדיקים וחובשים נוספים של מד"א וצוות הצלה ביצענו בו בדיקות רפואיות, ולמרבה הצער בעקבות אופי הפציעות הקשות נאלצו הפארמדיקים של מד"א לקבוע את מותו במקום".

מרדכי נפתליס חובש איחוד הצלה מסר: "למרבה הצער נקבע מותו בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. לדברי עוברי אורח הולך הרגל נפגע ממשאית".

המשטרה הודיעה לאחר התאונה: "משטרת ישראל החלה בחקירת נסיבות תאונה שאירעה לפני זמן קצר ברחוב רבי מאיר בעל הנס בבית שמש, במעורבות נהג משאית והולך רגל. כתוצאה מהתאונה, מותו של הולך הרגל נקבע במקום (עפ"י גורמי רפואה). כוחות משטרה ובוחני תאונות דרכים של משטרת ישראל נמצאים בזירה, ונהג המשאית עוכב במקום לבירור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר