החוצפה בשיאה | "שמים פס"

אחרי הר-נוף: 'הדואר' יסגור סניף שוקק חיים בשכונה חרדית

בצעד שערורייתי החליטה חברת דואר ישראל לסגור את סניף הדואר בשכונה החרדית המונה אלפי משפחות • הסניפים הקרובים - העמוסים גם כך, נמצאים במרחק נסיעה רב | אין זו הפעם הראשונה שהחברה נוקטת בצעד כזה (חרדים)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
"שמים פס על האוכלוסיה החרדית" • סניף דואר ישראל (צילום: שאטרסטוק)

סניף הדואר היחיד בשכונת בית וגן בירושלים, שמשרת אלפי משפחות בשכונה וסובל תדיר מחוסר עובדים ועומסים גדולים - ייסגר בחודש הבא, כך הודיעה חברת 'דואר ישראל'. יצוין כי אין זו הפעם הראשונה שהחברה נוקטת במהלך כזה, והוא קרה לפני למעלה משנה בשכונת הר-נוף בירושלים.

"החברה ראתה שהסניף לא רווחי והחליטה לסגור אותו" אמרה ל'כיכר השבת' אחת הפקידות: "הציבור החרדי לא קונה את מוצרי התרבות והבידור שהחברה מציעה למכירה בסניפים שנמצאים באזורים לא חרדים, ולכן הם סוגרים אותו, זו חוצפה שאין כדוגמתה"

לפי החברה, שירותי הדואר לאלפי תושבי השכונה החרדית, יעברו לסניפי בית הכרם וקרית יובל, הממוקמים במרחק נסיעה ארוך מהשכונה, דבר שיקשה מאוד הן על האוכלוסייה המבוגרת בשכונה והן על התושבים הנעזרים בתחבורה הציבורית בחיי היום יום.

הודעת דואר ישראל על סגירת הסניף (צילום מסך)

במהלך השנים הקרובות, שירותי הדואר בארץ יעברו הפרטה, אך החברה החליטה לסגור כבר עכשיו את הסניפים 'הקטנים' כדי למקסם רווחים.

"הם יודעים שיקח כמה שנים עד ההפרטה" אומרת הפקידה "אבל הם החליטו כבר עכשיו לסגור את הסניפים הקטנים. אני עובדת פה כל יום, זה סניף קטן?!".

"הסניף הזה שגם ככה היה סיוט ועכשיו הם סוגרים אותו?" זעמה אחת הממתינות בתור "יש פה הרבה תושבים מבוגרים, חלקם עם מטפלות זרות וחלקם ללא משפחה קרובה באזור, שהיו מנהלים את החשבונות שלהם דרך הסניף הזה, מה הם יעשו עכשיו? הם לא יכולים ללכת לסניפים רחוקים יותר".

יצוין, כי לפני יותר משנה, חברת דואר ישראל סגרה סניף דואר שהיה פעיל מאוד גם בשכונת הר נוף בירושלים ואילצה את התושבים לנדוד לסניפי דואר מחוץ לשכונה, החברה הבטיחה אז שתטפל, אך עד היום התושבים נאלצים לצאת בפקקים איומים מחוץ לשכונה כדי לאסוף את הדואר.

תגובת דואר ישראל: "סניף בית וגן ייסגר לאחר החגים, והתושבים ימשיכו לקבל את שירותי 'דואר ישראל' בסניפים הסמוכים בית הכרם וקרית יובל, בבתי עסק רבים באזור שבאמצעותם ניתן לקבל חבילות, ובאמצעות פעולות בשירות עצמי ושירותים 'עד הבית' שמאפשרים ליהנות ממגוון שירותי דואר ובנק הדואר מבלי להגיע לסניף."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר