בת שנה

בני ברק: פעוטה נכוותה ממים רותחים, מצבה בינוני

כוחות הצלה הוזעקו הבוקר לבית משפחה חרדית בבני ברק, שם נכוותה פעוטה כבת שנה כתוצאה ממים רותחים • הפעוטה קיבלה טיפול רפואי ראשוני ופונתה לבית החולים 'תל השומר' (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
כוחות הצלה בסמוך לבית המשפחה (צילום: דוברות ארגון הצלה)

כונני הצלה הוזעקו הבוקר (שלישי) לבית משפחה חרדית בעיר בני ברק בעקבות דיווח על פעוטה שנכוותה. הכוננים העניקו טיפול רפואי לפעוטה כבת שנה עם כוויות בפלג גופה העליון, והיא פונתה במצב בינוני להמשך טיפול בבית החולים שיבא בתל השומר.

צוות אמבולנס הצלה נתאל היקרי ומנחם אנגלנדר סיםרו: "כשהגענו לדירה, הביאו לנו פעוטה כבת שנה עם כוויות בדרגה ב בכל פלג גופה העליון, שנגרמו כתוצאה ממים רותחים שנשפכו עליה. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א קיררנו אותה במים פושרים, ולאחר מכן פינינו אותה במצב בינוני באמבולנס הצלה לחבירה עם ניידת טיפול נמרץ שהמשיכה בפינוי להמשך טיפול בבית החולים שיבא בתל השומר".

אריאל אנגלרד חובש איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה סיפר: "סיפרו לנו שנשפכו על הפעוטה מים רותחים, הענקנו לה סיוע רפואי ראשוני ולאחר מכן היא פונתה לבית החולים כאשר מצבה מוגדר בשלב זה בינוני".

מדוברות מד"א נמסר: בשעה 09:30 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על פעוטה שנכוותה ממים רותחים בבית בבני ברק. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח שיבא תל השומר פעוטה בת שנה במצב בינוני עם כוויות בפלג גופה העליון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר