הצתת חנות הסלולר • צפו

"מצפה מהמשטרה שימצאו את המצית, הוא צריך להיענש"

בעל חנות הסלולר בירושלים שהוצתה הלילה משחזר הרגעים הראשונים וקורא למשטרה למצוא את המצית ולמצות עמם את הדין (חרדים, TV)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
דרעי, בעל החנות שהוצתה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

יצחק דרעי, שחנות הסלולר שלו הוצתה, משחזר בשיחה עם 'כיכר השבת': "זה היה בסביבות השעה ארבע לפנות בוקר. לא יודעים במדויק מה אירע, מחכים לחקירה של המשטרה. ככל הנראה מדובר בהצתה".

דרעי מספר כי בחודשים האחרונים לא קיבל איומים וכן לא היו הפגנות. "לפני כשלושה שבועות הגיע לכאן משגיח כשרות שהודיע לי כביכול שהסירו לי את התעודה". לדבריו, הנזק שנגרם לחנות הוא של מאות אלפי שקלים. "אף אחד לא צפה שזה יגיע לדבר כזה של הצתת חנות.

"כשקיבלתי את הטלפון על ההצתה, מהעובד שלי, שיקבל את זה דרך וואטספים, הדבר הראשון שעלה לראש זה הדבר הזה. מה הלאה? רק אלוקים יודע מה יהיה. אולי נחזור ואולי לא. צריך הרבה כסף בשביל שנחזור. אני מצפה מאוד מהמשטרה שתעשה את העבודה שלה כמו שצריך, בשביל למצוא את המצית. מי שעשה את הדבר הזה צריך להיענש".

כזכור וכפי שדווח ב'כיכר השבת', חנות סלולר הוצתה הלילה ברחוב מלכי ישראל בירושלים ונשרפה כליל. בתום חקירה ראשונית עולה כי מדובר בהצתה מכוונת.

בעל החנות מדבר (צילום: חיים גולדברג)

סמוך לשעה 04:00 לפנות בוקר התקבל דיווח במוקד 102 של כב"ה ירושלים על שריפה בחנות, בקומת הקרקע של בניין מגורים בן שתי קומות ברחוב מלכי ישראל בירושלים. למקום הוזנקו ארבעה צוותים של כיבוי אש ומנוף גבהים מתחנת האומה. הצוותים שהגיעו למקום, זיהו שריפה מפותחת בתוך חנות למכירת טלפונים סלולריים.

לוחמי האש השתלטו על השריפה במקביל לפעולות סריקה ושחרור עשן מהמבנה ובדירות שסמוכות אליו. במהלך הסריקות לא אותרו לכודים.

חנות נוספת שצמודה לחנות הסלולר נפרצה על ידי לוחמי האש בעקבות חדירה של עשן לתוכה וכדי לשלול שריפה נוספת.

כעבור זמן קצר הושגה שליטה באש ולמקום הוזנק קצין חקירות. כאמור, ל'כיכר השבת' נודע כי על פי החשד, החנות הוצתה על רקע המאבק נגד חנויות הסלולר בשכונה, וזאת לאחר תקופה שקטה שבה לא התרחשו הפגנות נגד חנויות סלולר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר