כל הפרטים מהחקירה

מזעזע: חרדי מירושלים ניסה לפגוע בילדים חרדים בשיטות מתוחכמות - ונעצר

א', בן 30 מירושלים, הצליח להשיג בעורמה מספרי טלפון של ילדים ויצר עמם קשר. לאחר שיצר קשר, הוא ניסה להוביל אותם לפגישה עמו ואז לבצע בהם את זממו, קטין שככה"נ נפגע, התלונן והחשוד נעצר | כל הפרטים מהחקירה הראשונית (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
מעצר בירושלים. ארכיון (צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90)

לאחר שקטין התלונן, המשטרה עצרה חשוד בעבירות מין לאחר שעל פי החשד, הוא הציע לקטינים רבים לקיים עמו מפגשים שבהם הוא יוכל לבצע בהם את זממו.

החקירה נגד החשוד, החלה לאחר שהתקבלה לאחרונה במוקד 105 ע"י קטין בגין הטרדה, יחידת הסייבר של ימ"ר ירושלים פתחה בחקירה סמויה יחד עם יחידה 105. במהלך החקירה הסמויה עלה חשד כי מדובר בדפוס התנהלות קבוע של החשוד שעל פי החשד משיג את מספרי הטלפון שלהם בעורמה, יוצר עמם קשר ומציע להם מפגשים.

בתום פעולות חקירה סמויות שביצעו חוקרי המשטרה, נחשפו חשדות לביצוע עבירות של הטרדה באמצעות הטלפון כלפי קטינים נוספים, שלהם על פי החשד הציע החשוד הצעות נוראיות וניסה לקיים עמם מפגשים המנוגדים לתורה ולחוק.

אתמול (שלישי) בלשי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים עצרו את החשוד במעשה (בשנות ה-30 לחייו תושב ירושלים) בביתו. הבוקר הוארך מעצרו בבית משפט השלום בירושלים ב-6 ימים, זאת עד ליום 24.10.22. החקירה נמשכת על ידי מחוז ירושלים, שעושה לילות כימים על מנת לתפוס עבירות נוספות של אותו חשוד.

הבוקר כאמור הובא החשוד להארכת מעצר בבית משפט השלום בירושלים, ונציג המשטרה אמר בדיון: "מהחקירה עולה כי המשיב היה ניגש לקטינים שנראים דתיים או חרדיים במצג שווא, מקבל מהם את מספר הטלפון שלהם, ולאחר מכן היה פונה אליהם, מציע להם הצעות מגונות ואף מציע להם להיפגש איתו".

לדברי משטרת מחוז ירושלים בדיון: "מהחקירה עולה כי המדובר בתופעה רחבה מאוד שאנחנו עדיין לא יודעים את כולה. כרגע אנחנו מדברים על מעל עשר עדויות של קורבנות. מדובר על אופי עבירה בשילוב המגזר אליו מכוונת העבירה, אני חושב שיש כאן תמונה רחבה הרבה יותר".

לדברי המשטרה בדיון: "המשיב בחקירתו לא משתף פעולה ושומר על זכות השתיקה. מדובר במשיב שיש לו עבר רלוונטי בתחום הזה, הוא נשפט ואף יש לו תנאי. בנוסף, בחיפוש נתפשו חמישה מכשירים טלפון, כוננים קשיחים של זיכרון ומסמך אותו אני מציג לבית המשפט באמצעות המכשיר הנייד שברשותי. עשינו מיצוי ראשוני וכבר במצב הראשוני הזה אנחנו יכולים לראות אינדיקציות נוספות לפניות, להצעות, לבקשות להיפגש ע"י המשיב"

ממשטרת ישראל נמסר: "אנו פועלים לחשיפה וטיפול בעבירות קשות וניסיונות פגיעה בקטינים, בין היתר באמצעות יחידה 105 - המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת. פעילות זו משלבת כלים טכנולוגיים מתקדמים לאיתור ואכיפה נגד עבריינים המבצעים עבירות שונות כלפי קטינים ומנסים לפגוע בהם. המשטרה תמשיך לפעול עם רשויות האכיפה לחשיפת עבירות קשות כלפי קטינים ובכלל, ולמיצוי הדין עם מבצעיהן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר