המתח בש"ס

מלכיאלי בדתות, מרגי ברווחה; חלוקת התיקים המסתמנת

יו"ר ש"ס, אריה דרעי, צפוי להודיע בימים הקרובים על חלוקת התפקידים במפלגה • מסתמן: מרגי ברווחה, מלכיאלי בדתות, בן צור וביטון שרים ללא תיק • כל הפרטים (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
שרי ש"ס לעתיד (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

ממשלת נתניהו השישית: יו"ר ש"ס, אריה דרעי, צפוי להודיע בימים הקרובים על חלוקת התפקיידם בקרב חברי הכנסת של המפלגה, בדגש על ארבעת השרים שימונו במשרדים השונים. בין המועמדים לתפקיד, חברי כנסת צעירים שלראשונה יישבו סביב שולחן הממשלה.

גורם המקורב לדרעי אמר ל'כיכר השבת': "ההחלטה על סדר החלוקה יכולה להשתנות ברגע האחרון, שום דבר לא סגור עד להודעה הרשמית שככל הנראה תהיה ביומיים הקרובים".

החלוקה המסתמנת בש"ס: אריה דרעי - שר הפנים והבריאות. יעקב מרגי - שר הרווחה. מיכאל מלכיאלי - השר לשירותי דת. יואב בן צור - שר במשרד הפנים. חיים ביטון - שר במשרד החינוך, ייתכן והשניים יתחלפו במשרדים וביטון יכהן בפנים כשבן צור יכהן בחינוך.

כמו כן, חברי הכנסת משה ארבל, ינון אזולאי, אוריאל בוסו, משה אבוטבול ויוסי טייב מועמדים לתפקיד סגן שר או יושב ראש ועדה. ייתכן ובוסו לבסוף יכהן כיושב ראש הסיעה. ש"ס צפויה לקבל 2 סגני שרים ואת ראשות ועדות הבריאות והחינוך.

בתוך כך, דרעי מתכוון להפעיל את החוק הנורבגי בש"ס. על פי החוק הקיים הוא יכול להכניס לפחות חמשה ח"כים חדשים, אך טרם ברור האם הוא יבחר לנצל את החוק לבקש מכל השרים וסגני השרים להתפטר או שמא יסתפק בשלושה בלבד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר