טען שאמו גויה

נפתלי בנט דורש 100 אלף שקל פיצוי מהרב יוסי מזרחי

ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט, ממשיך לתבוע צייצנים ורבנים ברשתות החברתיות ובסוף השבוע הוא דרש מהרב יוסי מזרחי 100 אלף שקל פיצוי בשל טענות שהשמיע כי "אמא של בנט לא יהודייה" (בארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
הרב יוסי מזרחי (צילום מסך: הרב יוסף מזרחי / יוטיוב)

ממשיך לתבוע: ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט, דורש מהרב יוסי מזרחי להתנצל על טענות שהשמיע כי אמו של בנט אינה יהודייה ולשלם 100 אלף שקלים לפיצוי.

על פי הדיווח ב N12, הרב מזרחי טען בדרשה שמסר כי אמו של בנט אינה יהודייה כך שבנט עצמו הינו גוי. בשיעור הוא טען: "אף אחד לא סובל אותו, אף אחד. אין אדם שנוא ממנו בגלל מה שעשה – הפר כל הבטחה שהבטיח, רימה את כולם, רימה את כל בוחריו, חבר לאחים המוסלמים ובגד בישראל. נוסף על כל זה, נודע לנו השבוע שאימא שלו לא יהודייה. כלומר הוא לא יהודי".

עורכי דינו של בנט הבהירו לרב מזרחי כי אם הוא לא ישלם את הפיצוי, יתנצל וימחק את הסרטונים הרי שסכום התביעה צפוי להיות גדול יותר.

בנט עצמו התייחס בסוף השבוע לגל התביעות שלו ואמר: "אחד הקמפיינים היותר מכוערים היה לצייר אותי כלא יהודי. כן, אני נפתלי בנט, ראש ממשלת ישראל דאז, כביכול אינני יהודי. איך עשו זאת? הטילו ספק ביהדותו של אבי-מורי, ג’יימס יעקב בנט ז״ל, הציגו את אמי מירנה-לאה כאשה שנולדה כביכול גויה, והתגיירה שלא כהלכה. מטרתם היתה לחבר זאת לסיפור הגדול שאני מוסר את המדינה לידי חמאס וגדולי אויבנו.

"באותו הזמן, אמי הטובה (אשה שאני מעריץ) התקשרה אליי במצוקה וסיפרה לי שעוד ועוד אנשים, כולל חברות שלה (!) פונים אליה עם ספקות לגבי יהדותה. אני זלזלתי בקמפיין כי חשבתי שזה כל כך מופרך ומי יאמין לזה. גם הייתי עסוק מעל ראשי בניהול ענייני המדינה ואמרתי לאמא להתעלם. שגיתי. קמפיין זה, וגם האחרים, תפסו אחיזה רצינית בקרב מאות אלפי ישראלים טובים. מכונת הרעל הצליחה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר