נעדר מפגישות

מתיחות בלשכת נתניהו, יועצים נגד יריב לוין: "לא נאמן, פוגע"

חבר הכנסת המקורב לנתניהו נעדר בשבוע האחרון מפגישות יו"ר הליכוד שבהם היה משתתף לרוב. יועצי נתניהו מאשימים אותו באי אמון (פוליטיקה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
לוין ונתניהו (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

לקראת חלוקת התיקים בתוך המפלגה, מתיחות שוררת בלשכתו של היו"ר וראש הממשלה המיועד נתניהו. לפי הדיווח היום (שני) של העיתונאי מיכאל שמש ביומן הבוקר של תאגיד השידור הציבורי יועצי נתניהו מאשימים את יריב לוין כמי שפוגע בנתניהו.

לוין, שריכז את המשא ומתן מטעם הליכוד, הוא "אינו נאמן" לטענת יועצי נתניהו. כך לפי הדיווח. אלו מאשימים אותו כי התנהלותו אף פגעה בנתניהו.

היועצים פעלו לפי הדיווח נגד מינויו של לוין ליו"ר הכנסת הזמני עד הקמת הממשלה. המתקפה על לוין מגיעה גם מצד ח"כים בליכוד ומשפיעה על היחס אליו בלשכה.

עוד דווח כי לוין נעדר בשבוע האחרון מפגישות של נתניהו עם ח״כים וגורמים נוספים שבהם היה משתתף בדרך כלל.

אתמול דווח כזכור כי ראש הממשלה הנכנס בנימין נתניהו החליט שלפי שעה לוין ימונה ליושב ראש כנסת זמני עד שיחליט על זהות היו"ר הקבוע. כך דיווח העיתונאי עמית סגל.

בשבועות האחרונים מקיים נתניהו דיונים קדחתניים באשר לזהות יושב ראש הכנסת הבא, כשעל פי ההערכות יהיה זה ח"כ אמסלם. בעוד שבסוף השבוע שעבר היה נראה כי מיוניו של אמסלם לתפקיד יושב ראש הכנסת, נראה כי נתניהו פתח מחדש את המרוץ.

המשמעות היא דחייה בשבועיים של זהות היו"ר הקבוע ואפשרות לנתניהו למרוח קצת יותר את זהות יו"ר הכנסת ולהעביר את ההכרעה ליום הקמת הממשלה - היום בו נתניהו מכריז לחברי מפלגתו איזה תפקיד יקבלו, כמיטב המסורת של נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר