מאבק הסלולר

"עטו טליתות על פניהם ושרפו חנות": כתב אישום חמור

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד יהושע דדון מבית שמש, בגין הצתת חנות שמכרה מכשירי סלולר ללא כשרות מטעם וועדת הרבנים • "גרם לפיצוץ בעסק שבער עד לכיבויו" (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (שישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום חמור נגד יהושע דדון, תושב בית שמש, המואשם בהצתת חנות סלולר בירושלים, ברקע המאבק המתנהל נגד חנויות שאינן מחזיקות בתעודת כשרות.

על פי המתואר בכתב אישום, הנאשם הגיע עם חברו לשטיבלך 'זכרון משה' בירושלים בשעת לילה מאוחרת, שם ניגשו אליו שלושה אנשים והציעו לו לשרוף איתם את החנות.

הוא הסכים מטעמים אידיאולוגים והם חילקו ביניהם את התפקידים. אחרי השעה ארבע לפנות בוקר, הם הגיעו לעבר החנות כאשר שלושה מהם עם לבוש ארוך וטליתות על פניהם, ואחד נוסף החזיק את השקית עם בנזין.

אחד מהם ניסה לפרוץ את דלת החנות בעזרת לום, והשני שבר את דלת הזכוכית של החנות בעזרת פטיש. השלישי נכנס לתוך החנות והחל לשפוך חומר דליק.

בשלב זה, הנאשם זרק חפץ בוער לתוך החנות. כעבור רגעים ספורים חזרו, הוא השליך שוב חפץ בוער לתוך החנות - והפעם הוא גרם לפיצוץ בעסק, שבער עד לכיבויו על ידי כוחות הכיבוי שהגיעו למקום.

כתוצאה מכך, העסק הוצת כליל עם כל הסחורה שהייתה בתוך החנות. הנזק מוערך, לפי העובדות בכתב האישום, בסכום של 600,000 ש"ח. בנוסף, נגרם נזק לרכב שחנה בסמוך ולכספומט נייד שהיו בסמוך לעסק.

בנוסף, הוא מואשם כי נמלט לאזור מירון, ובכך ניסה להכשיל את ההליך השיפוטי - כאשר לא התייצב לחקירה. הוא מואשם בעבירות של סחיטה, הצתה ושיבוש הליכי משפט.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של החשוד עד לתום ההליכים נגדו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר