"מעשה קונדס" בכביש

בחור חרדי נדחף על-ידי חברו ונפגע מרכב; מצבו בינוני

בחור ישיבה חרדי כבן 23 נפצע הלילה באורח בינוני מרכב חולף ברחוב ישעיהו בירושלים, במשטרה טוענים כי הוא נפל לכביש במהלך "מעשה קונדס" עם חברו (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
זירת התאונה (צילום: דוברות צוות הצלה)

הולך רגל חרדי כבן 23 נפצע הלילה (רביעי) באורח בינוני מפגיעת רכב ברחוב ישעיהו בירושלים, אך מתברר כי התאונה התרחשה בגלל "מעשה קונדס" שעשה עם חברו.

לפי המשטרה, בתחקור ראשוני בזירה, עלה כי הבחור שנפגע צעד עם חברו יחדיו על המדרכה שבמקום עד הם החלו דוחפים זה את זה כמעשה קונדס. בשלב מסוים - נפל הצעיר אל הכביש ונפגע מרכב חולף.

(צילום: לירן תמרי)

כוחות ההצלה שהוזעקו למקום, בשל דיווח על הולך רגל שנפגע מרכב, מצאו את הפצוע כשהוא מוטל על הכביש עם חבלת ראש. הם העניקו לו סיוע רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים 'שערי צדק' כשמצבו, כאמור, מוגדר בינוני.

(צילום: דוברות צוות הצלה)

פראמדיק 'צוות הצלה' נפתלי סופר וחובש רפואת חירום מוטי רייכמן מתנדבי 'צוות הצלה' מוסיפים: "כשהגענו למקום ראינו הולך רגל גבר כבן 23 מוטל על הכביש עם חבלת ראש לאחר שנפגע מרכב. יחד עם חובשים ופארמדיקים נוספים של מד"א הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני הכולל קיבועים וחבישות".

מיכאל גרוסקוט חובש איחוד הצלה מסר: "לדברי עוברי אורח הצעיר (הולך הרגל) נפגע מרכב. הענקנו לו בזירה סיוע ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים שערי צדק כשהוא סובל מחבלות ופציעות בראשו שם הוא אושפז במצב קשה".

(צילום: לירן תמרי)

מהמשטרה נמסר כי "בוחני תאונות הדרכים של משטרת מחוז ירושלים ממשיכים גם הבוקר בחקירת נסיבות התאונה ולצד זאת, במשטרה מדגישים את חומרת המקרה כפי שעולה עד כה, וכי "משחק" מיותר בקרבת כביש בו תנועה חולפת מהווה סכנת חיים של ממש ואירוע זה הלילה יכל בנקל להסתיים גם באובדן חיי אדם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר