תאונה מ"מעשה קונדס"

התאונה תועדה: דחף את חברו לכביש - היישר לתוך הרכב

מעשה קונדס של שני בחורים חרדים, שדחפו אחד את השני במדרכה - הוביל לנפילתו של אחד מהם לכביש בדיוק כשרכב חלף למקום; כך זה נראה במצלמות (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |

בחור ישיבה חרדי, בן 23, נפצע הלילה (רביעי) באורח בינוני, במהלך משחק קונדס עם חברו, ברחוב ישעיהו בירושלים. מצלמות האבטחה ברחוב תיעדו את רגעי התאונה הקשה - והמיותרת.

הבחור, צעד יחד עם חברו על המדרכה והם החלו דוחפים אחד את השני במעשה קונדס. בשלב מסוים, הבחור עף אל הכביש - היישר לתוך רכב שעבר במקום, והוא נפגע בראשו.

בתיעוד ממצלמות האבטחה, נראה הרכב מתקרב למקום - כשלפתע הצעיר עף לתוך הכביש, והנהג, שכפי הנראה אחז בידו בטלפון סלולרי, פגע בו בעוצמה.

בתיעוד נוסף, רואים את הבחורים רגע לפני הפגיעה ומיד לאחר הפגיעה רואים את אחד העוברים ושבים מזעיק את כוחות ההצלה.

כוחות ההצלה שהוזעקו למקום, מצאו את הפצוע כשהוא מוטל על הכביש עם חבלת ראש. הם העניקו לו סיוע רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים 'שערי צדק' כשמצבו, כאמור, מוגדר בינוני.

פראמדיק 'צוות הצלה' נפתלי סופר וחובש רפואת חירום מוטי רייכמן מתנדבי 'צוות הצלה' מוסיפים: "כשהגענו למקום ראינו הולך רגל גבר כבן 23 מוטל על הכביש עם חבלת ראש לאחר שנפגע מרכב. יחד עם חובשים ופארמדיקים נוספים של מד"א הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני הכולל קיבועים וחבישות".

מיכאל גרוסקוט חובש איחוד הצלה מסר: "לדברי עוברי אורח הצעיר (הולך הרגל) נפגע מרכב. הענקנו לו בזירה סיוע ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים שערי צדק כשהוא סובל מחבלות ופציעות בראשו שם הוא אושפז במצב קשה".

מהמשטרה נמסר כי "בוחני תאונות הדרכים של משטרת מחוז ירושלים ממשיכים גם הבוקר בחקירת נסיבות התאונה ולצד זאת, במשטרה מדגישים את חומרת המקרה כפי שעולה עד כה, וכי "משחק" מיותר בקרבת כביש בו תנועה חולפת מהווה סכנת חיים של ממש ואירוע זה הלילה יכל בנקל להסתיים גם באובדן חיי אדם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר