בשכונה החרדית

'כי הוא ליטאי'; נעצר חשוד בגרימת נזק - זו הסיבה המשונה

חשוד שהשליך אבנים לעבר ביתו של אדם אחר, נעצר - ובמהלך חקירתו טען כי ביצע זאת מפני שבעל הדירה הוא אמריקאי. מעצרו הוארך (משפט)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: הדס)

אירוע משונה בשכונה החרדית: חשוד שהגיע מספר פעמים לדירה ברחוב מלכי ישראל בירושלים, השליך אבנים לעבר חלונות הבית וגרם להם נזק. במהלך החקירה התברר כי הסיבה לפגיעה והנזק הגיעה בשל העובדה שבעל הבית הוא אמריקני.

במהלך הדיון אמר נציג המשטרה כי על פי החשד, במהלך הימים האחרונים החשוד הגיע מס' פעמים לבית ברחוב מלכי ישראל והשליך אבנים לעבר חלונות הבית, דבר שגרם לנזקים לחלונות.

"אדגיש, כי מדובר ב- 4 אירועים שונים שהגיע לבית וללא שום טריגר זרק אבנים לעבר החלונות." הוסיף נציג המשטרה. "אתמול בשעות הלילה הבחינו תושבי המקום במשיב שנעמד ליד הבית שלהם. כאשר המשיב ראה אותם הוא נמלט מהמקום ונתפס במקום על ידי אחד מדיירי הבית."

עוד טען נציג המשטרה כי החשוד נחקר ובמהלך החקירה עלה חשד שהוא גרם נזק לרכב מאירוע מיום 11.1 והמשיב הודה גם באירוע הזה.

במהלך חקירתו טען כי הטריגר לזריקת האבנים לדירה ולרכב היא העובדה שיש אנשים שמציקים לו ממוצא אמריקאי וליטאי, ובעלי הדירה, כמו גם בעל הרכב, נראים כמו אמריקאים.

עורך דינו של החשוד אמר בדיון שהמשיב הוא תלמיד ישיבה. ראש הישיבה יכול להשגיח עליו, בנוסף ביקש עורך דינו של החשוד לשחררו בתנאים

השופט האריך את מעצרו בשלושה ימים וכתב שהמשיב חשוד בכך שגרם נזק לרכוש במזיד במס' הזדמנויות. "החשד הסביר קיים והוא בעוצמה מספקת בשלב זה של ההליך העבירות המיוחסות למשיב מקימות עילת מעצר של מסוכנות, וזאת בשל ריבוי המקרים.

עיון בדוח הסודי מעלה כי קיימות פעולות חקירה נוספות שבכוונת המבקשת לבצע. ביהמ"ש סבר כי יש מקום לשקול אפשרות שחרור המשיב בתנאים, אולם לא הוצעה חלופת מעצר שיהיה בה כדי להבטיח את איון המסוכנות הנובעת מהמשיב". פסק השופט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר