מצוד אחר החשודים

תיעוד דרמטי: שני חסידים פרצו לחנות סלולר בריצה, שפכו בואש וריססו את המוכר עם גז

המאבק נגד חנויות הסלולר - ללא תעודות הכשר בריכוזים החרדיים: שני רעולי פנים בלבוש חסידי, פרצו לחנות סלולר בירושלים, שפכו בואש מסריח על הרצפה וריססו את המוכר עם גז פלפל. המוכר נזקק לטיפול רפואי | המשטרה פתחה במצוד אחר החשודים, אך יותר מ-16 שעות לאחר המקרה אין עדיין קצה חוט | צפו בתגובת המוכר (חדשות חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
התיעוד מתוך החנות (צילום: מצלמות אבטחה, לפי סעיף 27א')

אירוע חריג התרחש אמש (שלישי) ברחוב שמואל הנביא בירושלים - סמוך לצומת בר אילן (צומת מרן), כאשר שניים בלבוש חרדים תקפו מוכר בחנות סלולר ופיזרו בואש מסריח בחנות.

כפי שדווח אמש ב'כיכר השבת', מדובר בחנות "סבא פון", השוכנת במקום פופולרי למדי בירושלים - לחנות ככל הנראה אין תעודת כשרות המספקת את הקיצוניים שהחליטו להגיב בצעד אלים במיוחד.

שני רעולי הפנים שהיו כאמור בלבוש חסידי, נכנסו לחנות, בזמן שהמוכר היה עסוק בלתת שירות לבחור ישיבה שנכנס לחנות.

שני החשודים, התחלקו "בעבודה" - אחד פיזר בחנות - לעיניי המוכר "בואש" והסריח את החנות בריח שאי אפשר לעמוד בו.

התיעוד הדרמטי ממצלמות האבטחה

השני שהגיע רעול פנים, רץ לעבר המוכר והתיז עליו גז פלפל וניטרל אותו מלבצע כל פעולה, המוכר שניסה להתגונן עם גז פלפל נראה בתיעוד החריג מנסה להשיב מלחמה ללא הצלחה יתרה.

כוחות מד"א שהוזעקו למקום על ידי עוברי אורח שהבחינו בנעשה, העניקו טיפול רפואי למוכר בחנות שנפגע מהגז, במקביל, כוחות משטרה שהגיעו אף הם למקום פתחו בחקירת המקרה והחלו במצוד אחר החשודים - המצוד המשטרתי נמשך גם בשעות אלו - ללא הצלחה.

אמש עדיין לא ידוע האם הרקע למעשה של שני החשודים קשור למלחמה של הקיצוניים נגד חנויות הסלולר, אך כעת כפי שנראה בתיעוד, מדובר ככל הנראה בקיצוניים המתנגדים לחנות.

כזכור וכפי שדווח בהרחבה ב'כיכר השבת', בחודשים האחרונים שבו הקיצוניים להילחם בעוצמה בחנויות הסלולר ללא הכשר בירושלים.

בהפגנה שנערכה לפני מספר שבועות בנושא הסלולר, נפצעה הגב' מירל דז'לובסקי באורח קשה, לאחר שבמהלך ההפגנה פח אשפה נדחף לכיוונה ופצע אותה, בחסדי שמיים, מצבה הוטב והיא שוחררה מבית החולים.

פרקליטות ירושלים הגישה לפני מספר שבועות כתבי אישום נגד שני החשודים, אחד קטין אחד בגיר ששמם אסור בפרסום, בדרדור הפח שפצע כאמור את גב' דז'לובסקי.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות יפעת פנחסי-נבו, לפני כחודש, במסגרת הפרות סדר ברחוב יחזקאל בירושלים, החליטו הנאשמים ואחרים נוספים להצית פח אשפה ולחסום באמצעותו את הרחוב.

על פי האישום, בשעות הערב הגיעו הנאשמים ואחרים לפח האשפה, הציתו אותו ודחפו אותו בחוזקה ומזוויות שונות על מנת להזיזו ממקומו ולהניע אותו למרכז הכביש. אז הדרדר פח האשפה הבוער לכיוון הכביש המשופע כלפי מטה והחלק הפינתי שבו פגע בעוצמה במרכז החזה של תושבת שעברה באזור.

בעקבות המכה התמוטטה התושבת על המדרכה, והנאשמים והאחרים ברחו מהמקום. כתוצאה ממעשיהם, פונתה התושבת לבית החולים שערי צדק ואושפזה בטיפול נמרץ ובימים אלו היא עדיין מאושפזת בבית החולים. בנוסף, במסגרת חקירת האירוע נמלט הנאשם הקטין משוטר שביקש אותו לחקירה מספר ימים לאחר האירוע.

כתב האישום מייחס לנאשמים ביצוע עבירות של חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, הצתה, סיכון דרכים והפרעה לשוטר במילוי תפקידו. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

עורכי הדין מנחם שטאובר ועופר ארליך, המייצגים את אחד הנאשמים, מסרו: "עם הגשת כתב האישום נגד מרשנו, נקבל את חומר החקירה בתיק ונלמד אותו. אנו ננהל את ההליך בבית המשפט ולא דרך אמצעי התקשורת".

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר