עם הילדים

תיעוד בלעדי: דבורה פאלי קוראת את המכתב של נתניהו

ראש הממשלה בנימין נתניהו ניחם הערב את משפחת פאלי; קודם להגעתו, נשלח מכתב הניחומים של נתניהו למשפחה והאמא הקריאה את המכתב | לידי 'כיכר השבת' הגיע תיעוד בלעדי • צפו (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה הגיעו הערב (שלישי) לביקור ניחומים בבית משפחת פאלי בשכונת רמות בירושלים, כפי שדווח מוקדם יותר ב'כיכר השבת'.

כשעה קודם הגעת הפמליה של ראש הממשלה, הגיע שליח מיוחד מלשכת ראש הממשלה ובידו מכתב ניחומים הממוען לאם המשפחה - דבורה פאלי מראש הממשלה.

האם פתחה את התיקייה בה היה המכתב, כשלצידה יושבים הילדים. האם הסתכלה בעיון במכתב והעבירה אותו אליה.

במכתב נכתב: "בני משפחת פאלי היקרים, אני מבקש להביע בשמי ובשם ממשלת ישראל כאב עמוק על גדיעת חייהם של הבנים-האחים טהורי הלב, אשר מנחם ז"ל ויעקב ישראל ז"ל, בפיגוע הטרור הנפשע בשכונת רמות בירושלים.

"בימים האחרונים נחשף העם כולו לדמותם המאירה של אשר ויעקב. הם היו בשר מבשרכם – דבורה ואברהם, אפרת, שרי, צבי, מנוחי, מוישי, יחיאל ותהילה. התום שהקרינו כבש את כל מי שזכה להכירם; תמיד דבקים בערכים יהודיים, מחפשים את הטוב וחדורי רצון נתינה לכל אדם. ילדים קטנים עם נשמה גדולה!

"לדאבון הלב, מחבל בן עוולה גזל מאיתכם – מכולנו – את אשר ויעקב הנפלאים. הם נפלו קורבן לשנאה רצחנית, חסרת עכבות מוסריות, של חיית אדם רק בשל היותם יהודים וישראלים. ראיתי את התמונות מהלוויותיהם רבות-המשתתפים בערב שבת 'יתרו' ובמוצאי שבת זו, ולחלוחית עמדה בעיניי.

"תשובתנו לצוררי ישראל חדה ונחרצת: להמשיך בבניין ארצנו, לחזק את אחדות עמנו, להעצים את האמונה בצדקת דרכנו כדי לגבור על כל צר ואויב. זהו ביתנו, ואנו נישאר פה בעזרת השם לנצח נצחים.

"יקיריי בני משפחת פאלי, אני ורעייתי שרה מוסרים לכם את מלוא תנחומינו. בד בבד אנו נושאים תפילה להחלמתו של אברהם מפציעתו הקשה. העבירו נא את דבר השתתפותנו בצערכם לכל קרוביכם ומכריכם.

"נוסיף לזכור את אשר ויעקב הנאהבים והנעימים, כשנשמתם הזכה צרורה בצרור חיינו.

"'בְּלַע המוות לנצח ומחה ה' אלוקים דמעה מעל כל פנים'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר