כשלושה חודשים לל"ג בעומר

יו"ר ועדת החקירה לנתניהו: "מצטיירת תמונת מצב מדאיגה"

פחות משלושה חודשים להילולת רשב"י, יו"ר ועדת החקירה הממלכתית לאסון מירון, השופטת דבורה ברלינר, פנתה לראש הממשלה נתניהו ומתריעה כי קיימים קשיים ומחלוקות בין הגורמים הנערכים לקראת ההילולא (חדשות)

שימי שפר | כיכר השבת |
רוה"מ בנימין נתניהו (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

פחות משלושה חודשים לפני הילולת רשב"י, יוצאת יו"ר ועדת החקירה הממלכתית לאסון מירון, השופטת דבורה ברלינר, במכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו, בו היא מתריעה כי קיימים קשיים ומחלוקות בין הגורמים המעורבים הנערכים לקראת ההילולא, מה שיוצר לדבריה תמונת מצב מדאיגה.

במכתב כותבת השופטת, כי "לאחרונה הגיעו לוועדת החקירה מספר פניות ממשרדי ממשלה וגורמים המעורבים בהיערכות להילולת תשפ"ג במירון, שתתקיים בעוד פחות משלושה חודשים.

המכתב לנתניהו

"מהפניות עולה כי קיימים קשיים בהיערכות ומחלוקות בין הגורמים השונים, אך כפי שהובהר לא אחת, הוועדה אינה גורם ביצועי ואין היא הכתובת להכרעה במחלוקות אלו".

עוד היא מוסיפה כי "היות שתמונת המצב המצטיירת מן הפניות מדאיגה, בפרט נוכח סד הזמנים הדוחק, מצאתי לנכון להביא את העניין לתשומת לבך".

יצויין כי בימים האחרונים החלו חברי הוועדה בהליך דיון וחקירת מקבלי מכתבי האזהרה, במהלכו מתאפשר הליך של חקירה ותגובת עורכי הדין מטעמם של מקבלי המכתבים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר