בעקבות תיעודים מטרידים

ראשי 'יד לאחים' במפגש דחוף עם השר לשירותי דת הרב מיכאל מלכיאלי

משלחת בראשות הרב שמואל ליפשיץ מראשי הארגון הציגה בפני השר את המאבק שמקיים הארגון במניעת התבוללות ומאבק בארגוני המיסיון שמרימים ראש ומנסים לצוד ברשתם נשמות תועות • השר מלכיאלי הבטיח נרגשות שיעמוד לימין הארגון בכל פעולותיו החשובות (חרדים)

ראשי 'יד לאחים' במפגש עם השר לשירותי דת הרב מיכאל מלכיאלי (צילום: באדיבות המצלם)

משלחת נכבדה של ארגון 'יד לאחים' הגיעה למפגש עם השר לשירותי דת הרב מיכאל מלכיאלי בלשכתו בירושלים.

המשלחת בראשות הרב שמואל ליפשיץ מראשי יד לאחים כללה את מנהלי המחלקות בארגון ר' שמעון אברג'ל, ר' חנוך גכטמן, הגב' ציפי כהן, הגב' מירי איצקוביץ.

הפגישה הדחופה התקיימה בעקבות מקרים מצמררים חדשים שהגיעו לידי 'יד לאחים' אודות התגברות מקרי ההתבוללות בשבועות האחרונים.

במהלך הפגישה יד לאחים סקרו סקירה נרחבת על כל הפעילות החשובה של הארגון הן במניעת התבוללות בפעילות חשאית ואינטנסיבית שמקיים יד לאחים, והן במסגרת המאבק שמנהל הארגון כנגד ארגוני המיסיון שמרימים ראש ומנסים לצוד ברשתם נשמות תועות כדי שחלילה יאמינו באותו האיש.

המשלחת הציגה בפני השר מלכיאלי, תיעודים מטרידים שבהם נראים פעילי מיסיון מקיימים פעילות ערה ואינטנסיבית בין היתר גם בתוככי ערים חרדיות, כאשר הם מחלקים לעוברים ושבים דפי "הסברה" תמימים ומנסים לשכנע יהודים להצטרף לפעילותם.

כמו כן, במהלך הפגישה, סיפרו ראשי הארגון כי לידי 'יד לאחים' הגיעו תלונות רבות על מוזיאון ''אנו'' (בית התפוצות לשעבר) המעלה מיצגים הנוגדים את ערכי היהדות, מעודדים התבוללות ומעודדים שלא לקיים חלילה את מצוות ברית מילה. הורים ומורים רבים שביקרו במוזיאון לאחרונה, ציינו שמדובר במיצגים הפוגעים ברגשותיו של כל אדם מאמין.

ראשי הארגון ביקשו את עזרת השר לכך מאחר ומוזיאון ''אנו'' נתמך מכספי תקציב המדינה, ומנצל זאת לטובת קידום ערכי תוכן הנוגדות באופן חד משמעי את היהדות.

השר מלכיאלי ציין בפני המשלחת של 'יד לאחים' כי הפעילות שלהם חשובה ונפלאה ומצילה יהודים מרדת שחת, ואף ציין כי החוק אוסר על שידול להמרת דת וכי יעמוד לימין הארגון כדי למנוע פעילות של המיסיון. ובשאר הפעילות החשובה של הארגון. "דלתי פתוחה בפניכם בכל עת" הדגיש השר מלכיאלי.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר